کد خبر : 262
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مرداد 1392 - 7:12

زینی زاده: حمایت از کادر فنی/ بازیکنان هنوز هماهنگ نشده اند

زینی زاده: حمایت از کادر فنی/ بازیکنان هنوز هماهنگ نشده اند

 مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با اعلام حمایت از کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه گفت: برای دیدار با تیم ذوب اهن باید به تقویت روحی روانی بازیکنان تیم بپردازیم.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه عملکرد کادر فنی و بازیکنان از سوی کمیته ارزشیابی باشگاه رصد می شود، اظهار داشت: همانگونه که هیئت مدیره باشگاه کارهای مدیرعامل را رصد می کند و پیگیر امور باشگاه از سوی مدیرعامل است، مدیریت باشگاه نیز از طریق کمیته ارزشیابی در حال رصد عملکرد بازیکنان و اعضای کادر فنی است.

وی ادامه داد: البته هنوز دو هفته از لیگ برتر سپرزی شده و عیار کار خیلی از تیم ها مشخص نشده است اما با این حال ما روی عملکرد اعضای تیم نظارت داریم.

زینی زاده در پاسخ به این سئوال که سیاست باشگاه در قبال کادر فنی تیم فوتبال تراکتورسازی چگونه است، تصریح کرد: با توجه به اینکه دو هفته از لیگ سپری شده و تیم تراکتورسازی یک امتیاز کسب کرده اما با این حال مدیریت باشگاه در عین اینکه عملکرد کادر فنی را زیر ذره بین دارد، حمایت خود را نیز از کادر فنی تیم اعلام می کند.

وی ادامه داد: فوتبال بالا و پایین زیاد دارد و هنوز ۸۴ امتیاز از امتیازات بازی های ما در فصل جاری باقی مانده، با این شرایط هیچ تیمی فعلا فرصتی از دست نداده  و ما در ادامه فصل می توانیم امتیازات لازم را جمع آوری کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز تاکید کرد: البته هر کجا احساس شود که در پستی نیاز به تقویت وجود دارد، ما به این کار دست می زنیم و اگر در کادرفنی هم نیاز به ترمیم و تقویت باشد، پس از هماهنگی با مسئولان فنی به این کار اقدام خواهیم کرد.

وی گفت: تا بدین جا تقریبا همه ابزار مورد نیاز کادر فنی تامین شده و اگر نیاز باشد، بازیکنان جدیدی نیز به تیم اضافه خواهند شد چرا که ما می توانیم دو بازیکن سهمیه فیفا و یک بازیکن سهمیه آسیایی جذب کنیم.

زینی زاده گفت: من تا اینجای کار و در دو بازی گذشته هیچ کم کاری از بازیکنان ندیده ام و شاید یکی از دلایلی که یک امتیاز از دوبازی گرفته ایم عدم هماهنگی بین بازیکنان بوده است.

وی افزود: تیم دوران بدنسازی فشرده و سنگینی را قبل از آغاز فصل پشت سر گذاشته و بطور زمان لازم است تا بازیکنان به شرایط ایده آل برسند اما این زمان نباید زیاد طولانی شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی یادآور شد: هواداران صبور باشند و از ایجاد حاشیه از سوی حاشیه سازان ممانعت کنند چرا که بعضی شعارها می تواند تمرکز بازیکن و مربی را به هم بزند، من مطمئنم با حمایت هواداران تیم تراکتورسازی می تواند در ادامه فصل نتایج خوبی کسب کند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.