کد خبر : 2623
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 فروردین 1394 - 6:46

دکتر نجفی: برنامه‌های مدون فضای سبز، نیازمند همراهی شهروندان است

دکتر نجفی: برنامه‌های مدون فضای سبز، نیازمند همراهی شهروندان است

 شهردار تبریز، مشارکت شهروندی را لازمه توسعه فضای سبز دانست و افزود: تحقق برنامه‌های مدون فضای سبز، نیازمند مشارکت و همراهی شهروندان است.

 

 دکتر صادق نجفی در بازدید از باغ لاله خانواده اقدمی‌فر، با بیان این مطلب اظهار داشت: شهرداری تبریز، در کنار برنامه‌ها و تمهیدات مختلف برای ایجاد و توسعه فضای سبز پایدار، از حرکت‌های شهروندی در این زمینه حمایت دارد.
وی با اشاره به توزیع رایگان ۱۰۰ هزار اصله نهال در میان شهروندان در هفته منابع طبیعی سال گذشته، اظهار داشت: خوشبختانه استقبال چشمگیر شهروندان از این موضوع و حرکت‌هایی که در جای‌جای شهر اعم از محوطه‌های مسکونی و صنفی، توسط خود شهروندان پی‌ریزی می‌شود، نویدبخش است.
شهردار تبریز اضافه کرد: با تداوم این روند، در صورتی که هر یک از شهروندان تنها فضای سبز بالکن یا محوطه منزل خود را مورد توجه قرار دهند، شاهد دگرگونی چشمگیر در جلوه‌ شهر خواهیم بود.
دکتر نجفی ابتکار و همت خانواده اقدمی‌فر را در پرورش انواع گل لاله در منزل شخصی خود، ستودنی خواند و افزود: این قبیل حرکت‌ها، قطعا در ترغیب سایر شهروندان، موثر است.
نجفی همچنین بر لزوم انتقال تجربیات شهروندی در اجرای حرکت‌های ویژه حوزه فضای سبز تاکید کرد.
گفتنی است در این بازدید، محدث عضو هیئت‌رییسه شورای اسلامی شهر تبریز، حسن‌زاده مدیرعامل سازمان‌ پارک‌ها و فضای سبز شهرداری و  مدبر شهردار منطقه ۸ حضور داشتند.
شایان ذکر است  صادق اقدمی فرد، شهروند تبریزی، با پرورش انواع گل لاله، خانه قدیمی خود را به باغ لاله با بیش از ۳۰ هزار گل لاله تبدیل کرده است .

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.