کد خبر : 2631
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 فروردین 1394 - 8:45

نایب‌رییس شورای اسلامی شهر تبریز : ارایه‌آموزشی‌شهروندی و انعکاس‌معضلات‌شهری؛ دو امتیاز اثرگذار «شهریمیز»

نایب‌رییس شورای اسلامی شهر تبریز : ارایه‌آموزشی‌شهروندی و انعکاس‌معضلات‌شهری؛ دو امتیاز اثرگذار «شهریمیز»

آی نیوز:نایب‌رییس شورای اسلامی شهر تبریز، اهتمام برنامه‌ شهریمیز را در پیگیری رویکردهای آموزش شهروندی و انعکاس معضلات شهری، دو امتیاز اثرگذار برنامه تلویزیونی شهریمیز خواند.

 

دکتر اسماعیل چمنی  با بیان این مطلب، خاطرنشان کرد: با گذشت بیش از یک سال از تعامل ارزشمند شهرداری با صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی در تهیه و پخش برنامه تلویزیونی شهریمز، امروز شاهد بلوغ و تاثیرگذاری این برنامه هستیم.
وی با بیان این که کلیت برنامه‌های شهروندی باید طرح، بررسی و ارایه‌ راهکار در خصوص مشکلات شهروندان باشد، متذکر شد: خوشبختانه آیتم‌های مختلف شهریمیز، همین ضرورت را با به کارگیری تنوع لازم، عملی می‌کند.
نایب‌رییس شورای اسلامی شهر تبریز، ادامه داد: آموزش‌های منسجم شهروندی در موضوعات مختلف شهری از قبیل ترافیک و پسماند، در کنار انعکاس مطالبات شهروندان و معضلات شهر، دو امتیاز مهم برنامه شهریمیز در یک سال اخیر بوده است.
چمنی با اشاره به ضرورت‌های چشم‌انداز آتی شهریمیز متذکر شد:  با توجه به گستردگی وظایف و ماموریت‌های شهرداری به خصوص در برنامه سال جاری، نقش شهریمیز در تحقق برنامه‌های عمرانی و اجتماعی فرهنگی و ورزشی شهر پررنگ خواهدبود.
وی در پایان با اشاره به نقش این برنامه در شفاف سازی و ارتباط دوسویه شهروندان با اعضای شورای شهر و شهردار خاطر نشان کرد: کم کردن بروکراسی اداری  و آشنایی مردم با نحوه انجام امورات مربوط به خودشان ،همچنین انعکاس عملکرد شهرداری و شورای شهر در حوزه های عمرانی و موضوعات آموزش شهروندی مسائلی است در این برنامه موفق صورت گرفته است.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.