کد خبر : 2641
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردین 1394 - 7:17

پیام شهردار تبریز به مناسبت روز ارتش؛ ارتش ضامن آرامش و حافظ دستاوردهای کشور است

پیام شهردار تبریز به مناسبت روز ارتش؛ ارتش ضامن آرامش و حافظ دستاوردهای کشور است

 آی نیوز: شهردار تبریز در پیامی، با گرامیداشت ۲۹ فروردین، ارتش جمهوری اسلامی ایران، را نیرویی متکی بر پشتوانه‌های قدرتمند معنوی خواند و افزود: امروز، دلاورمردان ارتش، با هدایت فرمانده معظم کل قوا، مسیر صلابت و اقتدار ایران اسلامی را می‌پیماید.

 

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در پیام خود با یادآوری پیشرفت‌های خیره‌کننده نظامی و لوجستیکی ارتش در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی آورده است: ارتش به عنوان یکی از ارکان تعیین‌کننده در تحقق قدرت بازدارنده کشور، ضامن توسعه، امنیت و آرامش کشور و حافظ  دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در حوزه‌های مختلف است.
وی در ادامه این پیام با اشاره به نقش موثر و کارساز قرارگاه تاکتیکی ۲۱ حمزه آذربایجان‌شرقی، در قدرت راهبردی نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرده است: روایت دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های شگفت مردان رشید و جان‌برکف لشگر ۲۱ حمزه آذربایجان در سال‌های حماسه‌خیز خون و آتش، تا همیشه تاریخ باقی و ثابت است.
شهردار تبریز در پایان ضمن تبریک ۲۹ فروردین، یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی را گرامی‌داشته و تاکید کرده است: بیست و نهم فروردین فرصت مغتنمی است تا کارنامه درخشان و افتخار آمیز ارتش جمهوری اسلامی ایران در معرض توجه عموم هموطنان عزیز بویژه جوانان فهیم ایران اسلامی قرار گیرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.