کد خبر : 2652
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 فروردین 1394 - 5:31

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز: پروژه‌های عمرانی، تبریز را به اهداف توسعه نزدیک می‌کند

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز: پروژه‌های عمرانی، تبریز را به اهداف توسعه نزدیک می‌کند

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز اظهار کرد: تأثیرگذاری و محور پروژه‌های عمرانی در سال ۹۴ حداقل دو برابر سال ۹۳ خواهد بود؛ لذا برای اجرای این پروژه‌ها به همراهی و همکاری شهروندان فهیم و شریف تبریز نیازمندیم تا با همکاری آن‌ها این پروژه‌ها را خوب اجرا کنیم و بدین ترتیب شهر تبریز به اهداف توسعه نزدیک شود.

محبوب عبداله پور با اشاره به مراحل تکمیل چهارگانه‌ی پروژه‌های عمرانی افزود: مطالعات پروژه‌ها در معاونت عمرانی و سایر معاونت‌های حمل‌ونقل، شهرسازی و فرهنگی اجتماعی شهرداری صورت می‌گیرد و جهت اجرا به سازمان‌ها ابلاغ می‌شود. همچنین معاونت فنی و عمرانی نظارت بر کلیه فعالیت‌های عمرانی مناطق ده‌گانه شهرداری، سازمان‌ها و شرکت‌های ذی ربط را بر عهده دارد.
وی گفت: شهرداری تبریز بودجه‌ی سال ۹۴ را ۲۸۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده است که پروژه‌های عمرانی هفتاد درصد بودجه‌ را به خود اختصاص داده اند.
وی افزود: این پروژه‌های عمرانی در پنج تخصص ابنیه، سویل، تقاطع‌های غیر هم‌سطح، توسعه و نگهداری فضای سبز، جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی می‌باشد که از جمله کارهای ابنیه‌ای می‌توان به ترمینال، بیمارستان کودکان سرطانی، فرهنگسرا، مرکز همایش‌های بین‌المللی و مساجد اشاره کرد.
عبداله پور گفت: در پروژه‌های سویل نیز می‌توان به مسیر گشایی‌ها و بهسازی و مقاوم‌سازی خیابان‌ها و اتوبان‌هایی که درگذشته باکیفیت قابل قبولی اجرانشده‌اند و همچنین تعریض تعدادی از مسیرها از قبیل جاده باسمنج اشاره کرد.
وی در خصوص تقاطع‌های غیر هم‌سطح نیز اظهار کرد: در سال گذشته شهروندان شاهد اجرا و بهره‌برداری تقاطع‌های غیر هم‌سطح در حداقل زمان ممکن بودند. در سال جاری نیز تقاطع‌هایی در مسیر خاوران، جاده باسمنج، کلانتر کوچه، تعریض پل شهید بهشتی، پل قاری ،گلپارک، آخونی و ورودی رسالت از جاده دیزل آباد اجرا خواهد شد و با توجه به تأکیدی که شهردار محترم کلان‌شهر تبریز در برنامه‌های جاری داشتند، به یاری خداوند در سال ۹۴ با دو شیفته کار کردن اجرای پروژه‌ها را سرعت می بخشیم و تا پایان سال به اتمام می رسانیم
وی اضافه کرد: مرکز همایش‌های بین‌المللی، ساختمان شورا، فرهنگسراها،پروژه عظیم مقبره الشعرا، پارک موزه دفاع مقدس، مسقف سازی قطعه‌ی شهدای وادی رحمت، آتش‌نشانی و طراحی پارکینگ در مناطق ۱۷ شهریور، آبرسان و رمپ شمال غربی میدان افلاک‌نما نیز بخشی دیگر از پروژه‌های عمرانی سال جاری شهرداری تبریزمی باشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.