کد خبر : 2654
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 فروردین 1394 - 7:11

شهری پاک وزیبا در سایه مشارکت شهروندان وتلاش خادمین شهرداری

شهری پاک وزیبا در سایه مشارکت شهروندان وتلاش خادمین شهرداری

 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: شهر با مشارکت و همکاری شهروندان و تلاشهای خادمان شهرداری پاک و زیبا می شود.

 

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، علیرضا اصغری با بیان این مطلب افزود : با توجه به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام (همدلی و همزبانی دولت و مردم) بسط همکاری بین مردم فهیم تبریز و خادمین شهر در شهرداری تبریز باعث پاکیزگی و زیبایی هر چه بیشتر شهرمان خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به اینکه همه ساله از سوی سازمان مدیریت پسماند برنامه هایی برای گرامیداشت روز زمین پاک با همکاری تشکل های مردم نهاد صورت می گیرد ، گفت: برنامه های مختلفی در این هفته با همکاری سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری و تشکل های مردم نهاد به اجرا در خواهد آمد.
وی گفت: نواختن زنگ پاک که بصورت نمادین در ۶ مدرسه همراه با آموزش مدیریت پسماند توسط تشکل های مردم نهاد و همچنین آموزش نحوه برخورد صحیح با پسماند و فضای سبز  و در ادامه تحویل باکس های زباله  و لانه پرندگان و اقلام آموزشی که با همکاری سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز ، رفتگران طبیعت و همیاران زیست محیط خواهد بود.
وی دیگر برنامه این هفته را پاکسازی محوطه پارک ائل گلی عنوان کرد و افزود”: پاک سازی محوطه پارک ائل گلی و همچنین حد فاصل میدان حکیم نظامی تا چهارراه ابوریحان و در ادامه ملاقات تشکل های مردم نهاد با شهردار محترم جهت ارائه گزارش و بحث و بررسی موانع و مشکلات موجود از دیگر برنامه های گرامیداشت روز زمین پاک خواهد بود.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز همچنین با اشاره به دیگر برنامه های در نظر گرفته شده، اظهار داشت: روز سوم اردیبهشت نیز همایشی با عنوان «زمین پاک» در مجموعه ائل گلی تبریز توسط تشکلهای مردم نهاد و با حمایت سازمان پارکها برپا خواهد شد و طی آن برندگان جشنواره سبزه های نوروزی  که توسط سازمان مدیریت پسماند و همیاران زیست محیط در روز ۱۳ فروردین جمع آوری گشته اعلام شده و جوایزی به نفرات برتر اهدا می شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.