کد خبر : 2669
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 - 6:00

توزیع ۱۰۰ هزار نهال بین شهروندان تبریزی

توزیع ۱۰۰ هزار نهال بین شهروندان تبریزی

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از از توزیع رایگان ۱۰۰ هزار اصله نهال در میان شهروندان طی روزهای پایانی سال گذشته خبر داده و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده این روند در سال جاری نیز ادامه می یابد.

 

به گزارش آی نیوز  به نقل از سازمان پارکها و فضای سبز تبریز، محمدحسین حسن زاده با تاکید بر بسترسازی برای توسعه مشارکت‌های شهروندی در حوزه فضای سبز اظهار داشت: آماده ایم تا در این راستا، با تامین و توزیع نهاده‌های گیاهی مورد نیاز، بسترهای مشارکت‌های شهروندی را در حوزه فضای سبز توسعه دهیم.
وی با تاکید بر این که این اهداف، بدون همراهی و مشارکت شهروندان محقق نخواهد شد، تصریح کرد: اگر هر یک از شهروندان تنها فضای سبز بالکن یا محوطه منزل خود را مورد توجه قرار دهند، دستاورد ارزشمند و چشمگیری در زیبایی و آراستگی شهر خواهیم داشت.
حسن زاده ادامه داد: به همین منظور سازمان پارکهای شهرداری تبریز در روزهای پایانی سال گذشته و همزمان با گرامیداشت روز درختکاری توزیع ۱۰۰ هزار اصله نهال را مد نظر قرار داده و بین شهروندان خوش ذوق توزیع کرد.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز با بیان اینکه این ۱۰۰ هزار اصله نهال با همکاری مناطق دهگانه تبریز بین شهروندان توزیع شد، تصریح کرد: نهاده های توزیع شده شامل درختان مختلف میوه و… بود.
وی همچنین از اعلام آمادگی این سازمان برای حمایت از شهروندان برای طراحی فضای سبز محلات خود خبر داده و افزود: برای ترغیب مردم محلاتی که می خواهند فضای سبز خود را توسعه دهند حاضریم با اختصاص رایگان نهاده ها و دادن مشاوره از طریق کارشناسان سازمان، از این طرح ها حمایت کنیم.
حسن‌زاده ادامه داد: در این راستا اگر شهروندان نسبت به احداث، حفظ و توسعه و زیبایی فضای سبز محدوده خود تلاش داشته باشند ما هم از بابت مالی و هم از لحاظ تامین نهاده ها و هم نکته نظرات کارشناسی حمایت کاملی خواهیم داشت .

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.