کد خبر : 2700
تاریخ انتشار : شنبه 5 اردیبهشت 1394 - 9:16

پرواز تراکتور یا شام آخر پیکان

پرواز تراکتور یا شام آخر پیکان

 تراکتورسازی حذف شده از آسیا، تنها قهرمانی لیگ را در پیش رو دارد. تراکتور برای ماندن در مسیر قهرمانی ۳ امتیاز می‌ خواهد. آنها ببرند، باز هم صدرنشین می مانند.

 

پیکان پس از هفته ها ناکامی به انتهای جدول نزدیک شده و کارش بسیار دشوار است به همین دلیل آنها حریف سختی برای تراکتور خواهند بود .

۱. اگر تراکتورسازی ۵۰ امتیازی برابر پیکان برنده باشد، ۵۳ امتیازی شده و در حالتی که رقیبانش هم رقابتی جدی و سخت با هم دارند. برد برابر پیکان احتمال قهرمانی این تیم را در پایان هفته بیست و هفتم از ۵۰درصد می‌ گذراند.

۲. پیکان در خانه برد می‌ خواهد. امتیاز ۳۰، امتیاز امن برای سقوط نکردن است. اگر پیکان ببرد ۲۸ امتیازی شده و فراری بزرگ از محدوده سقوط داشته است.

۳. در بازی رفت ۲ تیم پیکان در تبریز ۲ ـ یک برنده شد. توسط سعید دقیقی و میلاد نوری در دقایق ۲ و ۵۸، ۲ گل زدند اما در دقیقه ۸۵ ایران‌پوریان، از تراکتورسازی یکی از ۲ گل را تکرار کرد.

۴. در ۷ دیداری که بین این ۲ تیم بعد از صعود تراکتور به لیگ‌برتر انجام شده است. تراکتورسازی صاحب ۴ برد، یک تساوی، ۲ باخت، ۸ گل زده و ۶ گل خورده شده اند.

۵. برد پیکان برابر تراکتورسازی آخرین برد تیم پیکان در لیگ‌برتر بوده است و پیکان از آن به بعد در هیچ کدام از دیدارهای لیگ‌برتر بازنده نشده است.

۶. حبیب گردانی، دفاع چپ تراکتور که از بهترین های سالیان گذشته این تیم هم بوده در این بازی به علت محرومیت، غایب است.

۷. پیکان در هفته گذشته با صبا به تساوی بدون گل رسید و تراکتورسازی برابر سایپا با حساب ۲ـ۱ پیروز شد.

۸. ۶ برد در ۷ بازی گذشته بیلان عملکرد شایسته ای است که تیم فوتبال تراکتور در لیگ داشته است.

۹. ۱۴ بازی بدون برد، با ۱۰ مساوی و ۴ باخت، کارنامه ضعیف پیکان را در این ۱۴ بازی می‌ سازد! همان گونه که گفتیم پیکان آخرین بار همین تراکتور را برد!

 

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.