کد خبر : 2716
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 5:42

تراکتورسازی سومین خط حمله برتر تاریخ لیگ

تراکتورسازی سومین خط حمله برتر تاریخ لیگ

 

 

 

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با رسیدن به مرز ۵۰ گل ضمن آنکه وارد آمار ۲۲ تیم مختلف تاریخ لیگ‌برتر قرار گرفت که بیش از ۵۰ گل به ثمر رسانده اند، موفق شد سومین آمار موفق تاریخ لیگ را از نظر بالا بودن میانگین تصاحب کند .

تراکتورسازی که در ۲۷ بازی ۵۰ گل زده با میانگین ۱.۸۵ گل بعد از استقلال سال ۸۷ که در ۳۴ بازی با زدن ۷۰ گل میانگین ۲.۰۵ را به دست آورد و سپاهان سال ۸۸ که با ۶۷ گل زده در ۳۴ بازی میانگین ۱.۹۷ گل را در هر بازی دارد، در رده سوم قرار گرفت .

بعد از تیم های استقلال، سپاهان و تراکتورسازی در سال های مورد اشاره تیم های فوتبال پاس سال ۸۴ با ۵۴ گل در ۳۰ بازی، استقلال اهواز ۸۶ با ۶۱ گل در ۳۴ بازی، سپاهان سال ۹۱ با ۶۰ گل در ۳۴ بازی، فولاد سال ۸۹، ذوب‌آهن سال ۸۷ با ۵۸ گل در ۳۴ بازی و استقلال ۸۳ با ۵۱ گل در ۳۰ بازی در رده های بعدی ایستاده اند .

بهترین آمار تیم پرسپولیس زدن ۵۵ گل در ۳۴ بازی است که این تیم در سال ۸۶ به دست آورده و از این حیث در رده یازدهم قرار گرفته است. نکته جالب اینکه بهترین آمارهای تاریخ لیگ‌برتر یعنی استقلال ۸۷ و سپاهان ۸۸ در حالی ثبت شد که سرمربی هر دو تیم امیر قلعه‌نویی بوده اند .

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.