کد خبر : 2733
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اردیبهشت 1394 - 5:48

جشنواره عکاسی «تبریز، باغ شهر ایران» برگزار می شود

جشنواره عکاسی «تبریز، باغ شهر ایران» برگزار می شود

آی نیوز: سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کلانشهر تبریز با همکاری انجمن هنر عکاسی آذربایجان شرقی جشنواره عکاسی با موضوع «تبریز، باغ شهر ایران» با محوریت نگاه خاص و عکاسانه به فضای سبز و پارکهای شهر تبریز برگزار می کند.

 

به گزارش  آی نیوز به نقل از سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، این جشنواره با هدف اشاعه فرهنگ حفظ و ترویج فضای سبز شهری، گسترش فعالیتهای فرهنگی و هنری مرتبط با عکاسی و نگاه خلاقانه به فضای سبز شهر و پارکها، دید هنری در رابطه با زیباییهای پارکها و فضای سبز تبریز و دید چالشی نسبت به وضعیت موجود پارکهای تبریز بر پا می شود.
این جشنواره شامل دو بخش حرفه ای و آماتور بوده و موضوعات آن در دو بخش اعم از بخش اول: پارکهای شهر تبریز – فضای سبز شهری و در بخش دوم نیز عکاسان این بخش می توانند در ۲ بخش موضوعات الف و نیز فضای سبز منازل و آپارتمانها و مجتمع های مسکونی عکسهای ثبت شده خود را با موبایل و یا لوازم عکاسی آماتوری ارائه دهند.
موضوعات جشنواره «تبریز، باغ شهر ایران»  که دبیرخانه جشنواره دو بخش ویژه نیز به صورت مشترک برای عکاسان حرفه ای و آماتور در نظر گرفته است بدین ترتیب است: عکسهای قدیمی پارک ائل گلی تبریز ، عکسهای لاله های پارک ائل گلی تبریز.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.