کد خبر : 2744
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 - 6:59

داداش ضیایی: باغ آبادی از لیگ دو شناخت نداشت/ حفظ امتیاز شهرداری ضروری است

داداش ضیایی: باغ آبادی از لیگ دو شناخت نداشت/ حفظ امتیاز شهرداری ضروری است

پیشکسوت فوتبال تبریز عدم شناخت کافی سرمربی فصل پیش ماشین سازی از لیگ دو را یکی از مهمترین دلایل عدم صعود این تیم به لیگ یک دانست.

امیر داداش ضیایی اظهار داشت: هرچند باغ آبادی زمان و فرصت کافی قبل از آغاز فصل مسابقات لیگ دو در اختیار نداشت اما یکی از مهمترین دلایل عدم صعود ماشین سازی به لیگ یک در فصل گذشته نداشتن اطلاعات مناسب، عدم شناخت وی و دستیارانش از شرایط لیگ دسته دو بود. به نظرم باید باغ آبادی از مشاوره ها استفاده می کرد. دیدیم که بعد از پیوستن چند بازیکن خوب به تیم وضعیت بهتر شد اما زمان از دست رفت. فصل قبل بهترین زمان برای اوج ماشین سازی به لیگ دسته یک بود. هم شورا و شهرداری حمایت خوبی از تیم کردند.
سرمربی اسبق تیم ماشین سازی تبریز در خصوص وضعیت تیم شهرداری تبریز نیز اظهار داشت: انتظار نداشتم شهرداری تبریز در بازی این هفته نتواند برتری دو بر صفر خود را حفظ کند. حالا کار این تیم برای ماندن سخت شده است. از یاد نبریم که لیگ یک اگر تک گروهی شود ارزش امتیاز دسته یک چند میلیارد تومان خواهد بود و نباید به سادگی از کنار موضوع حفظ امتیاز دسته یکی شهرداری عبور کنیم.
بازیکن اسبق تیم منتخب تبریز در خصوص وضعیت فصل گذشته ماشین سازی تبریز نیز افزود: امکانات بسیار مناسبی در اختیار ماشین سازی تبریز گذاشته شده بود و بازیکنان نیز قراردادهای خوبی بسته بودند که انتظار می رفت نتایج بهتری حاصل می شد. رقم قراردادها کم نبود و به نظرم باید بسیار بهتر از این نتیجه می گرفتند.
تیم ماشین سازی با یک مربی کاربلد و کارنامه دار و یک برنامه ریزی سه – چهار ساله می تواند دوباره قد علم کند.
تبریز پتانسیل داشتن چند تیم در لیگ های مختف کشوری را دارد شاهد این هم وجود بازیکنان مستعد در تیم های امید تبریزی می باشد که در لیگ برتر امیدها حضور دارند. این شهر معدن استعداد است.
وی در خصوص خبر خبرگزاری تسنیم که ماندگاری ماشین سازی در لیگ دسته دو در دو فصل قبل را شانسی دانسته بود گفت: البته شانس جزئی از فوتبال است اما ما در آن سال در آخرین بازی تیم نفت را سه بر یک برده بودیم و در بازی پلی آف هم در خانه حریف تا دقیقه ۷۰ سه بر صفر جلو بودیم که آنها تیمشان را بیرون کشیدند و در بازی برگشت به تبریز نیامدند. چون منطقا می دانستند تیمی که در خانه خود سه بر صفر باخته است قطعا در بازی خارج از خانه باخت سنگین تری را متحمل خواهد شد. و آنها چون امیدی نداشتند نخواستند هزینه سفر به تبریز را هم متحمل شوند.
پیشکسوت فوتبال تبریز با اشاره به اینکه مدیرعامل گذشته و فعلی ماشین سازی از بازیکنان دو فصل پیش ماشین سازی تقدیر نکردند. اکثر آن بازیکنان با حداقل قرارداد و با نداری تیم را در لیگ دو نگه داشتند و مورد بی مهری قرار گرفتند . بازیکنانی که اکثریت آنها را بومی ها تشکیل می دادند.
وی در پایان سخنانش با آرزوی موفقیت برای تیم ماشین سازی تبریز گفت: این تیم با سابقه و هواداران با فرهنگ و با ادب خود که همواره ادب و قدرشناسی را سرلوحه خود قرار داده اند باید در اوج باشد و آرزوی همه پیشکسوتان  ماشین سازی دیدن موفقیت های این تیم می باشد.
گفتنی است سلسه گفتگو با پیشکسوتان فوتبال تبریز بخصوص تیم ماشین سازی تبریز از این پس در آی نیوز منتشر خواهد شد.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.