کد خبر : 2749
تاریخ انتشار : جمعه 18 اردیبهشت 1394 - 18:22

کی‌روش چه گلی به سرمان زده که این قدر ناز می‌کند

کی‌روش چه گلی به سرمان زده که این قدر ناز می‌کند

 

 

 

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نمی‌دانم کارلوس کی‌روش چه گلی به سر فوتبال ایران زده که تا این اندازه برای‌مان ناز می‌کند.

ابراهیم قاسمپور  در رابطه با جلسه‌ای که وزیر ورزش و جوانان داشتند، عنوان کرد: جلسه بسیار خوبی برگزار کردیم و این جلسه بیشتر برای تجلیل از پیشکسوتان قدیمی فوتبال بود.

وی در پاسخ به این سوال که پس از این جلسه حواشی بسیار زیادی مطرح شد و در رسانه‌ها صحبت‌های مختلفی را در این مورد بیان کرده‌اند، اظهار داشت: روزنامه نمی‌خوانم و نمی‌دانم چه کسانی مخالف یا موافق بودند. در این جلسه پیشکسوتان درباره معضلات و مشکلاتی که در فوتبال وجود دارد و در مورد برخی از دلالی‌ها و پول‌هایی که رد و بدل می‌شود صحبت کردند. وزیر ورزش هم از این نقطه نظرات استقبال کرد و اعلام کرد باز هم از این جلسات برگزار می‌شود.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که نسبت به انتقاداتی که وزیر ورزش به نظر می‌رسید به صورت سربسته از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انجام داده واکنش‌های بسیار شدیدی انجام شده، عنوان کرد: حق طبیعی وزیر ورزش است که روی مسائل کلی ورزش ایران نظارت کند و نقطه نظراتش را بگوید. وزیر هم بدون انجام دخالت نظرش را گفت. او از ماندن کی‌روش حمایت کرده بود و اگر هم انتقادی مطرح کرد حق طبیعی وزیر است. نمی‌دانم چرا برخی تا این اندازه از سرمربی تیم ملی حمایت می‌کنند. نباید وقتی وزیر ورزش نقطه نظری می‌دهد تا این اندازه بزرگنمایی شود.

وی افزود: ما پیشکسوتان و مربیان در این جلسه در رابطه با کی‌روش صحبت نکردیم اما شاید خودمان هم با این صحبت‌های وزیر موافق بودیم. نباید به یک مربی خارجی اینقدر اختیار بدهند که در مورد خیلی از مسائلی که ارتباطی با او ندارد هم تصمیم‌گیری کند. بنده هم معتقد بودم اگر قرار است کی‌روش برود و یک مربی خارجی بیاورد خود او بهترین گزینه است ولی طی سال‌های اخیر کی‌روش کاری برای فوتبال ما نکرده و نتایج شایانی نگرفته است نباید خودمان را به دفاع ۱۰ نفره و عدم دریافت گل‌های زیاد شاد کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در ارتباط با اینکه گفته می‌شود کی‌روش بار دیگر ساز جدایی کوک کرده و این مسئله برای چندمین بار است که اتفاق می‌افتد عنوان کرد: کی‌روش از شرایط و موقعیتی که دارد سوءاستفاده می‌کند یا اینکه ما را به بازی گرفته. به دلیل اینکه قربان صدقه او می‌روند نباید طاقچه بالا بگذارد و برایمان ناز کند. نمی‌دانم کی‌روش چه گلی به سرمان زده که تا این اندازه ناز می کند.

وی در ارتباط با مصاحبه محمد دادکان که اعتقاد داشته نیمی از افراد حاضر در جلسه وزیر ورزش لمپن و دلال بوده‌اند،‌ تصریح کرد: نمی‌دانم دادکان همه یا نصف این افراد مدنظرش بوده‌اند. بعید می‌دانم دادکان در مورد افرادی که سال‌ها در این فوتبال زحمت کشیده‌اند چنین نظری داشته باشد. اعتقاد داشتم دادکان یکی از مدیرانی است که خیلی سالم کار کرده و زحمات زیادی کشیده است. تعجب می‌کنم او در مورد اهالی فوتبال و برخی افراد که همسن پدرش هستند چنین صحبتی را مطرح کرده باشد. واقعا به دلیل این صبحت‌ها برای دادکان متأسفم. او اگر مشکل شخصی با وزیر دارد نباید به پیشکسوتان توهین کند.

قاسمپور در ادامه تأکید کرد: کسی که دکتر است و سواد بالایی دارد نباید چنین حرف‌هایی بزند البته داشتن سواد دلیل این نیست که انسان علامه دهر باشد و هر حرفی را بیان کند.

وی در پاسخ به این سوال که البته منظور دادکان همه افراد حاضر در آن جلسه نبوده‌اند، عنوان کرد: ای کاش او اسم می‌برد همیشه از رک‌گویی دادکان خوشم آمده اگر او اعتقاد دارد فردی رک گو است باید از لمپن‌ها و دلال‌هایی که مدنظرش بودند نام می‌برد. افرادی مثل حسن حبیبی، جعفر کاشانی، محمود یاوری، محمد زادمهر، امیر حاج‌رضایی، لفته سه برادران و … در این جلسه حاضر بودند و به جز زادمهر سایر آنها از لحاظ سنی جزو بزرگان فوتبال ایران هستند. بیان این نوع صحبت‌ها در رابطه با پیشکسوتان فوتبال به صورت کلی درست نبود.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.