کد خبر : 2754
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 - 5:20

برانکو:تیم گسترش شایسته پیروزی بود

برانکو:تیم گسترش شایسته پیروزی بود

 

 

 

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از بازی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گسترش فولاد اظهار کرد: به تیم گسترش فولاد بخاطر این پیروزی تبریک می‌گویم. این برد کاملا سزاوارانه بود و حریف میل بیشتری برای باز کردن دروازه داشت. ما نیز در ابتدای بازی می‌خواستیم برای برد تلاش کنیم اما برای این کار به حد کافی مصمم نبوده و میل لازم برای پیروزی را نداشتیم.

 

وی افزود: در این مسابقه به بازیکنان جوان پرسپولیس بازی دادیم؛ بعضی از آن‌ها هرگز تجربه بازی در پست‌های جدیدشان را نداشتند اما از کار برخی از آن‌ها راضی هستم. بسیاری از بازیکنان من در ضمیر ناخودآگاه خود به فکر دربی هفته آینده بودند که این موضوع بر عملکردشان اثر گذاشته بود چرا که ذهن‌شان مشغول بازی با استقلال شد.
 ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: امروز بازیکنان جدید زیادی داشتیم و بسیار ساده‌لوحانه و بی‌جهت گل اول بازی را دریافت کردیم. برخی از بازیکنان باید در پرسپولیس باقی بمانند. نحوه گزینش بازیکنان یک روند مداوم و قطعی‌ناپذیر است. در آینده پرسپولیسی را خواهیم ساخت که هواداران دوست دارند و فوتبال ایران به آن نیاز دارد.
وی با تمجید از عملکرد تیم حریف تصریح کرد: گسترش فولاد امروز خیلی جاه‌طلبانه‌تر و با انگیزه‌تر از پرسپولیس وارد میدان شد. ما در نیمه دوم یک مهاجم دیگر به بازی آوردیم و از بازیکنان میانی خود خواستیم تا هجومی‌تر کار کنند و در بعضی دقایق با سه مهاجم بازی می‌کردیم. به دنبال عوض کردن نتیجه مسابقه بودیم اما گسترش امروز خیلی خوب بود و پرسپولیس نیز آن تیمی نبود که همه انتظارش را داشتند.
وی درباره استقبال کم تماشاگران از این مسابقه گفت: اطلاع داشتیم که تعداد زیادی از هواداران تبریزی برای بازی تراکتورسازی با استقلال به تهران رفته‌اند بنابراین انتظار این استقبال کم را داشتیم. گسترش فولاد در حال حاضر به دنبال جذب تماشاگر است و مطمئنا هواداران این تیم در آینده بیشتر خواهند شد.
سرمربی پرسپولیس درباره حضورش در این تیم اظهار کرد: من از وضعیت پرسپولیس آگاهی داشتم و با قبول همه مشکلات این تیم را تحویل گرفتم. پرسپولیس نیاز به زمان دارد و به دنبال این هستیم که مشکلات را رفع کنیم.
وی درباره بازی میلاد کمندانی نیز خاطرنشان کرد: این بازیکنان توانست به اعتماد ما پاسخ مثبت دهد. او جوان بسیار تلاشگر و زحمت‌کشی است و اینها ویژگی‌هایی هستند که یک بازیکن را در حد نام پرسپولیس می‌سازند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.