کد خبر : 2763
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 - 18:09

تقدیر مدیرعامل باشگاه ماشین سازی از هواداران این تیم

تقدیر مدیرعامل باشگاه ماشین سازی از هواداران این تیم

مدیر عامل باشگاه ماشین سازی با اشاره به حضور گسترده هواداران ماشین سازی در بازی امروز تیم شهرداری از آنان تقدیر کرد.

 امروز در حالی که تیم شهرداری تبریز بازی مرحله رفت پلی آف لیگ دسته یک را با پیروزی پشت سر گذاست حضور انبوه هواداران ماشین سازی در بازی شهرداری تبریز در برابر استقلال اهواز چشمگیر بود.

هواداران ماشین سازی تبریز امروز برای روحیه دادن به تیم شهرداری نماینده فوتبال استان در لیگ دسته یک فوتبال کشور دوشادوش هواداران فوتبال تبریز و شهرداری، در ورزشگاه اختصاصی شهرداری حضور یافتند و در طول مسابقه به تشویق تیم شهرداری تبریز پرداختند.

استقبال گسترده هواداران ماشین سازی تبریز از این بازی به طوری بود که ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز امروز مملو از تماشاگران شد و این تیم با حمایت هواداران توانست بازی مرحله رفت را با پیروزی پشت سر بگذارد و چشم به بازی برگشت داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز با اشاره به حضور چشمگیر هواداران ماشین سازی در بازی امروز تیم شهرداری تبریز از حضور آنان در ورزشگاه شهرداری تقدیر کرد.

عیسی اکبر زاده اظهار داشت: با توجه به وضعیت حساس شهرداری تبریز هواداران باشگاه ماشین سازی در کنار باشگاه به صورت هماهنگ در بازی امروز شهرداری حضور یافته و با تشویق های پرشور خود به بازیکنان شهرداری انگیزه دادند.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: امروز هواداران ماشین سازی و شهرداری باردیگر اتحاد و همدلی خود را نشان دادند و در واقع این اتحاد آغاز دوباره ای برای همدلی و همراهی فوتبالدوستان برای حمایت از تیم های تبریزی خواهد بود.

اکبرزاده در پایان اظهار امیدواری کرد تیم شهرداری تبریز با کسب نتیجه مناسب در بازی برگشت بتواند در لیگ دسته یک ماندگار شود زیرا به عقیده وی این تیم قطعا پتانسیل و توانایی حضور در لیگ دسته یک را دارد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.