کد خبر : 2766
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 - 6:06

شتاب عمرانی شهر تبریز، تدوام خواهد داشت

شتاب عمرانی شهر تبریز، تدوام خواهد داشت

 شهردار تبریز در بازدید از مراحل اجرای فاز دوم تقاطع غیرهمسطح حمید و طرح شبدری ائل گلی، بر لزوم استمرار رویکرد پرشتاب شهرداری در حوزه عمرانی تاکید کرد.

 

دکتر صادق نجفی اظهار داشت: تکمیل پروژه سه سطحه تقاطع غیرهمسطح حمید، یک حرکت ماندگار در زیبایی ورودی مهم شهر تبریز است.
وی با بیان این که در یک سال اخیر، اجرای پرشتاب پروژه‌های عمرانی با شاخص‌های کیفی و فنی قابل‌قبول همراه بوده‌است، خاطرنشان کرد: این روند پرنشاط با حمایت شورای اسلامی شهر تبریز و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان، در سال جاری با قوت بیشتر، تدوام خواهد داشت.
دکتر نجفی همچنین در بازدید از طرح شبدری ائل گلی، اجرای این پروژه را در راستای رفع یکی از نیازهای مهم تردد به تفرجگاه ائل‌گلی ضروری و کارساز عنوان کرد.
عادلی شهیر، شهردار منطقه دو نیز در این بازدید، در تشریح عملیات اجرائی روگذر سه سطح سردار شهید حمید باکری گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد، در مرحله ساخت تیرهای فلزی دهنه ۶۰ متری قرار دارد .
شهردار منطقه دو تبریز در ادامه توضیحات خود با اعلام اینکه روگذر سردار شهید حمید باکری بطول ۱۵۰ متر و عرض ۱۵ متر در میدان استاد شهریار به عنوان پرترددترین ورودی کلانشهر تبریز در حال احداث است گفت: این پروژه مابین ولیعصر شمالی و خیابان استاد معین در راستای شمال و جنوب میدان شهریار بعنوان یکی از ورودی های اصلی این کلانشهر با اعتبار اولیه ای بالغ بر ۵/۷ میلیارد تومان احداث می شود .
عادلی شهیر با اعلام این خبر که عملیات اجرایی طرح شبدری ائل گلی از نیمه گذشته است گفت: مخلوط ریزی و زیراساس جاده تعریضی شمال طرح شبدری ائل گلی به اتمام رسیده و این پروژه هم اکنون در مرحله ساخت تیرهای فلزی زیر اتوبان می باشد .
شهردار منطقه دو در ادامه توضیحات خود افزود: طرح شبدری ائل گلی بعنوان کم نظیرترین پروژه رفع ترافیک شهری در انتهای جاده ائل گلی به عرض ۱۶ متر، بعنوان دومین ورودی کلانشهر تبریز از سوی اتوبان شهید کسائی با اختصاص ۵/۱۴ میلیارد تومان اعتبار در حال احداث است .

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.