کد خبر : 2768
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 - 6:59

اعطای برخی تسهیلات جدید به کارکنان و بازنشستگان شهرداری

اعطای برخی تسهیلات جدید به کارکنان و بازنشستگان شهرداری

 عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تبریز، از اعطای برخی خدمات و تسهیلات رفاهی به کارکنان و بازنشستگان شهرداری خبر داد.

سعید محدث در حاشیه افتتاح شعبه جدید شرکت تعاونی مصرف کارکنان شهرداری تبریز، با اعلام این خبر اظهار داشت: با هماهنگی‌های ایجاد شده با بانک مهر اقتصاد، به زودی قرارداد نهایی اعطای تسهیلات بانکی جهت خرید لوازم خانگی مورد نیاز، با شرایط مناسب، نهایی و امضا می‌شود.
وی تاکید کرد:  وضعیت اقتصادی جامعه در شرایطی است که کارمندان دستگاه‌های خدمت‌رسان، به ویژه شهرداری تبریز، قدرت خرید کمی دارند؛ بنابراین، تاسیس و توسعه مرکز تسهیل خرید، ضروری است.
وی افتتاح فروشگاه تعاونی شهرداری تبریز را قدم موثر در تسهیل خرید کارکنان شهرداری دانست و اظهار امیدواری کرد با افزایش شعبات بیشتر فروشگاه‌های عرضه تعاونی، این شرایط تسهیلی همچنان تدوام داشته باشد.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این که امروز بخش قابل‌توجهی از مجموعه شهرداری را کارکنان جوان تشکیل می‌دهند، گفت: بر همین اساس، در کنار مراکز تعاونی مصرف، توجه ویژه به موضوع تعاونی مسکن نیز ضروری است.
محدث با اشاره به این‌که شهردار تبریز، در یک سال گذشته، توجه‌ ویژه‌ای به مسایل رفاهی کارکنان و بازنشستگان داشته است، ادامه داد: این همت کارساز، با بروز در سایر سطوح مدیریتی، تامین‌کننده آتیه جوانان و نیازهای بازنشستگان خواهد بود.
این عضو شورای اسلامی شهر، با بیان این که پیشینه خود را مرهون شهرداری می‌دانم و سال‌ها، با تلخی‌ها و شیرینی‌های مسئولیت در این مجموعه، همراه و مانوس بوده‌ام، گفت: دوره بازنشستگی برای تمام مدیران و کارکنان فرا می‌رسد و مسئولان، امروز باید تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای بازنشستگان شریف به کار گیرند.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.