کد خبر : 2772
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 - 5:00

شهردار تبریز:ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان باعث کاهش مراجعات به شهرداری شده است

شهردار تبریز:ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان باعث کاهش مراجعات به شهرداری شده است

شهردار تبریز گفت: با ارائه خدمات شهرداری تبریز در دفاتر پیشخوان دولت، از میزان مراجعات شهروندان به مناطق و سازمانهای شهرداری تبریز به شدت کاسته شده است.دکتر صادق نجفی در حاشیه سومین همایش دفاتر پیشخوان دولت که امروز در تهران برگزار می شود اظهار داشت: ارائه خدمات شهرداری در دفاتر پیشخوان دولت علاوه بر شفاف

شهردار تبریز گفت: با ارائه خدمات شهرداری تبریز در دفاتر پیشخوان دولت، از میزان مراجعات شهروندان به مناطق و سازمانهای شهرداری تبریز به شدت کاسته شده است.
دکتر صادق نجفی در حاشیه سومین همایش دفاتر پیشخوان دولت که امروز در تهران برگزار می شود اظهار داشت: ارائه خدمات شهرداری در دفاتر پیشخوان دولت علاوه بر شفاف سازی ضوابط و فرایند ها باعث تسهیل و تسریع امورات شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان از شهرداری تبریز گردیده است.
شهردار تبریز با ارائه گزارشی از نحوه ارائه خدمات شهرداری تبریز در دفاتر پیشخوان دولت اظهار داشت: روزانه بیش از ۳۰ هزار مراجعه به مناطق و سازمانهای شهرداری تبریز صورت می گرفته که با اقدام شهرداری تبریز در خصوص ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان به شدت از میزان این مراجعات کاسته شده است
دکتر نجفی در در انتهای سخنان خود با اشاره به تداوم کسترش تعداد دفاتر پیشخوان افزود : در روزهای آتی تعداد دفاتر فعال پیشخوان دولت در تبریز از ۱۶ به ۳۰ دفتر افزایش خواهد یافت.
سومین همایش دفاتر پیشخوان دولت با حضور جمعی از مسئولین و مدیران کشوری در سالن اجلاس سران کشور های اسلامی برگزار گردیده و در این مراسم از طرح های ملی در حوزه دفاتر پیشخوان دولت رونمایی گردید .
در این همایش دکتر فانی ، وزیر آموزش و پرورش ، دکتر شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور ، حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و دکتر نجفی شهردار محترم تبریز سخنرانی کردند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.