کد خبر : 2777
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 - 7:49

محدث: تکریم ارباب رجوع، محور اصلی زمینه‌های خدمتگزاری است

محدث: تکریم ارباب رجوع، محور اصلی زمینه‌های خدمتگزاری است

آی نیوز: عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تکریم ارباب رجوع و تحصیل رضایت شهروندان، محور اصلی تمام زمینه‌های خدمتگزاری است.

 

به گزارش آی نیوز  به نقل از شهرداری منطقه یک، سعید محدث در بازدید از شهرداری منطقه یک تبریز در خصوص اقدامات شهرداری در حوزه های شهرسازی ، عمرانی،  خدماتی و اخلاق مداری ابراز رضایت نموده و اعلام داشت: منطقه یک، یکی از مناطق مهم واساسی سطح شهر بوده و همین امر باعث می شود مدیریت وکارکنان این منطقه با تلاش در خور توجه تمامی امورات را به نحوی احسن  به ثمر رسانند که این امر نشان از پشتکار و ایمان به خدمت در جهت رفاه و آسایش و روان سازی محیط شهری دارد.
وی از پروژه های انجام یافته و دردست اقدام شهرداری منطقه که می توانند در جهت پویائی شهر اثر گذار باشند نامبرده و برروند تسریع در اجرای این پروژه ها تاکید کرد.
محدث در پایان به پتانسیل های  منطقه در خصوص سرمایه پذیری و ایجاد فرصتهای شغلی به جهت برخورداری از پتانسیل های عظیم اقتصادی و منطقه ای ومنابع انسانی اشاره نموده و خواستار برنامه ریزی دقیق و حمایت های شهردار  تبریز از امرسرمایه گذاری وایجاد مشوق های لازم در جهت ایجاد درآمدهای پایدار در شهرداری شد.
گفتنی است دکتر دبیری رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز و مهندس سعید محدث عضو هیات رئیسه شورای شهر تبریز طی بازدیدی سرزده از کلیۀ  واحدهای منطقه دیدار و از نزدیک شاهد پیشرفت روند امور قرار گرفته و از واحدهای مختلف منطقه  بازدید کردند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.