کد خبر : 2781
تاریخ انتشار : جمعه 25 اردیبهشت 1394 - 6:01

گسترش به رده پرسپولیس چشم دوخته است

گسترش به رده پرسپولیس چشم دوخته است

 

 

 

امروز اگر گسترش فولاد تیم راه آهن را شکست دهد این امکان وجود دارد که رتبه پرسپولیس را بگیرد و در رده هشتم جدول قرار گیرد.

 

راه‌آهن به دنبال برد ۳ ـ ۲ برابر پیکان و پیروزی ۲ هفته قبلش، حالا از نهایت ناامیدی به اوج امیدواری رسیده است.

راه آهن در خانه با یک برد قطعا ماندنی است و حتی مساوی هم بخت آنها را زنده نگه می‌ دارد این درحالی است که گسترش با قطعی شدن بقا انگیزه کمتری برای جنگ در روز آخر لیگ دارد .

 

* در بازی رفت گسترش فولاد در تبریز برنده شد. امین درویشی در دقیقه ۴۴ و جابر انصاری در دقیقه ۷۹، گل های تیم تبریزی را زدند.

 

* راه‌آهن به مصاف حریفی می‌ رود که در ۳ بازی گذشته گلبارانش کرده است. در ۳ بازی گذشته گسترش ۳ بار راه‌آهن را برده است. ۹ گل زده و یک گل خورده کارنامه گسترش برابر راه‌آهن بوده است.

 

* برد ۵ ـ صفر گسترش برابر راه‌آهن در روز ۲۱ دی ۹۲ بهترین برد تاریخ فوتبال گسترش فولاد در لیگ فوتبال کشور بوده است.

 

* هیچ کدام از یاران ۲ تیم محروم نیستند و همه در میدان حاضرند.

 

* گسترش فولاد قطعا در لیگ ماندنی شده است. آنها بعد از برد مقابل پرسپولیس از حالا به دنبال برنامه ریزی برای فصل آینده اند تا این بار با شرایطی خوب در فوتبال ایران حاضر باشند.

 

* راه‌آهن در تهران ببرد قطعا درلیگ می‌ ماند. البته گام بزرگ آنها با برد مقابل پیکان رقم خورد . آنها اگر این بازی را ببرند حتی ممکن است با گسترش همسایه شوند و هم امتیاز با گسترش لیگ را با رتبه ۱۲تمام کنند .

 

* راه‌آهن مساوی کند ۲۹ امتیازی می شود و به شرط تساوی استقلال‌خوزستان و پیکان یا نبردن ملوان در خانه باز هم در لیگ می‌ ماند.

 

* اگر استقلال خوزستان ( در بازی مقابل پیکان ) و ملوان ( دربازی نفت مسجدسلیمان )ببرند یا مساوی کنند ، راه آهن پلی آفی می شود .

 

*نکته مهم این است که راه آهن دیگر گزینه مستقیم سقوط نیست.

 

* گسترش این بازی را ببرد ۳۴ امتیازی شده و حتی ممکن است جای پرسپولیس را در رده نهم لیگ بگیرد و چه بسا یک پله بالاتر بیاید و هشتم لیگ شود .

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.