کد خبر : 2797
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 7:40

ایجاد میادین مرکزی تره بار در غرب و شرق تبریز

ایجاد میادین مرکزی تره بار در غرب و شرق تبریز

 مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز، از ایجاد میادین میوه و تره بار در غرب و شرق تبریز خبر داد.

 

 مهدی مهرداد در توضیح این خبر گفت: با توجه به توسعه تبریز و افزایش جمعیت این کلان شهر، تامین مایحتاج روزانه شهروندان جزو الزامات است که بخش عمده ای از این وظیفه، بر عهده سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری است.
وی افزود: بر این اساس و در راستای تامین نیازهای شهروندان محترم، سازمان میادین، علاوه بر ایجاد میدان مرکزی در جنوب غرب تبریز که در نوع خود پروژه ای بزرگ است، در قسمت های غرب و شرق شهر نیز میادین میوه و تره بار احداث می کند.
مهرداد خاطرنشان کرد: سبزه میدان غرب تبریز، حدود ۱۵۰ غرفه خواهد داشت که در کنار سکوداران، اجناس خود را عرضه می کنند. همچنین کشاورزان نیز می توانند به صورت فصلی، محصولات خود را به فروش برسانند.
وی در مورد پروژه سبزه میدان در شرق تبریز هم گفت: در این پروژه، میدانی مدرن و بزرگ در نظر گرفته شده که در کنار آن، حرف و دفاتر جانبی به همراه نمایشگاه های مربوطه نیز  ایجاد خواهدشد.
مهرداد، مکان این پروژه را، شهرک خاوران اعلام کرد و گفت: مساحت زمین در نظر گرفته شده برای میدان تره بار شرق تبریز، حدود ۱۰۰ هکتار است که قرار است با مشارکت سرمایه دار خصوصی اجرا شود.
وی تعداد صنایع تبدیلی پیش بینی شده در این مجموعه را ۲۶ صنعت دانست و تصریح کرد: با توجه به عظمت و اهمیت این پروژه، علاوه بر تامین نیازهای مصرف کنندگان در تبریز و حتی در منطقه شمال غرب کشور، موضوع صادارت را هم در نظر داریم و امیدواریم با اجرای موفق این طرح، تبریز را در این زمینه نیز مطرح کنیم.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری در زمینه راه اندازی بازار ماهی در نقاط دیگر تبریز هم گفت: تغییر فرهنگ غذایی شهروندان و رواج استفاده از غذای سالم، یکی از نکاتی است که به عنوان بخشی از اهداف اجرای پروژه های سازمان مد نظر قرار دارد و توسعه بازار ماهی، یکی از برنامه هایی است که این هدف را تامین می کند. بر این اساس، مقرر شده در غرب تبریز هم یک بازار ماهی احداث شود و مناطق اطرف این محدوده را تحت پوشش قرار دهد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.