کد خبر : 2801
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 8:41

دعوت نائب رئیس شورای اسلامی تبریز از شهروندان برای استقبال از رئیس جمهور

دعوت نائب رئیس شورای اسلامی تبریز از شهروندان برای استقبال از رئیس جمهور

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مردم شریف تبریز و استان آذربایجان شرقی با حضور پرشور خود به استقبال رئیس محترم جمهور خواهند رفت و انتظار دارند که ایشان نسبت به مسائل حساس استان توجه ویژه ای داشته باشند.

 

به گزارش آی نیوز، دکتر اسماعیل چمنی در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز، با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به تمامی تلاشگران عرصه اطلاع رسانی گفت: تلاشهای تلاشگران عرصه اطلاع رسانی باعث می شود تا اتفاقاتی که در شهر استان و کشور بوقوع می پیوندد در کمترین زمان ممکن به دست مردم و مخاطبان رسانه ها رسانده شود.
چمنی با تاکید بر استقبال و حضور شهروندان تبریز از رئیس جمهور محبوب کشورمان در سفر به استان آذربایجان شرقی گفت: مردم شریف تبریز و استان آذربایجان شرقی با حضور پرشور خود به استقبال رئیس محترم جمهور خواهند رفت و انتظار دارند که ایشان نسبت به مسائل حساس استان توجه ویژه ای داشته باشند.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به برخی مسائل حساس و مهم استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز گفت: بحث تکمیل و راه اندازی مترو تبریز، احیای دریاچه ارومیه، توسعه کارخانجات مرتبط با مس سونگون برای ایجاد اشتغال در منطقه، پروژه های ملی جاده تبریز به جمهوری آذربایجان و همچنین ارمنستان، تکمیل جاده پرتردد اهر، ایجاد فرهنگستان زبان ترکی، حمایت از کارخانه های صنعتی مادر در استان از جمله ماشین سازی، و توسعه اقتصادی استان از جمله درخواست های مردمی است که امیدواریم رئیس جمهور و هئیت دولت در این خصوص تمهیدات لازم را در طول سفر به استان اتخاذ نمایند.
دکتر اسماعیل چمنی با تبریک روز بزرگداشت حکیم عمر خیام و روز ملی موزه و میراث فرهنگی با درخواست از شهردار تبریز اظهار داشت: از شهردار ورزشدوست تبریز انتظار داریم با انتقال موزه فوتبال تبریز به محل دائمی خود در مرکز شهر موزه ای در خور شان فوتبال تبریز وآذربایجان ایجاد نمایند.
وی با اشاره به نائب قهرمانی تیم تراکتورسازی تبریز در رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: این نائب قهرمانی کم از قهرمانی نداشت و بابت نائب قهرمانی تیم تراکتورسازی به هواداران این تیم و همشهریان عزیز تبریک می گویم.
وی در پایان سخنانش با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص ضرورت استعفای اعضای شورای شهر از سمت خود در شورا در صورت نامزدی برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت محترم انتظار داریم با تهیه لایحه ای به این مسئله سرو سامان دهد. اصولا عضویت در شورای شهر شغل محسوب نمی شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.