کد خبر : 2802
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 6:09

رمپ خروجی آخر یوسف آباد در مراحل پایانی

رمپ خروجی آخر یوسف آباد در مراحل پایانی

شهردار منطقۀ یک تبریز  گفت: رمپ خروجی آخر یوسف آباد  که کلنگ احداث آن چندی پیش  از سوی این منطقه به زمین زده شده بود در مراحل پایانی اجرائی قرار داشته و وارد مراحل عمرانی گردیده است.

 

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه یک، داوود بهرا خاطرنشان کرد: رمپ خروجی آخر یوسف آباد که با هدف ساماندهی حاشیه نشینی وکاهش بار ترافیکی منطقه وبستر سازی خروج مناطق حاشیه از بن بست طرح ریزی شده با انجام چندین مرحلۀ عملیات تخصصی عمرانی توسط کارشناسان زبده ، در مرحلۀ پایانی قرار دارد.
وی  افزود: رمپ خروجی یوسف آباد یکی از پروژه های اساسی در جهت خروج این منطقه از بن بست موجود بوده و زمینه اتصال این مناطق به اتوبان پاسداران و خارج نمودن از بن بست موجود بوده وزمینه اتصال این مناطق به اتوبان پاسداران وراههای مواصلاتی را فراهم خواهد ساخت که در مواقع بحرانی نیز کمک شایانی خواهد نمود.
شهردار منطقۀ یک تبریز در پایان به لزوم  تسریع در روند اجرای پروژه های منطقه وتاکید شهردار محترم کلانشهر تبریز وشورای محترم شهر اشاره نموده وگفت: پروژه های شهری براساس تاکید شهردار محترم بایستی به سرعت هر چه تمامتر و دقت و ظرافت خاص ورعایت اصول فنی وتخصصی در زمان مقرر و پیش بینی شده به مرحلۀ بهره برداری برسند.
دکتر بهرا همچنین از بهره برداری از چندین پروژه اساسی در سطح منطقه در طی روزهای آتی خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.