کد خبر : 2814
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 9:27

دبیری:در مورد حق تیم تراکتورسازی کوتاه نخواهم آمد

دبیری:در مورد حق تیم تراکتورسازی کوتاه نخواهم آمد

 

 

 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: پیگیر مسائل رخ داده در مورد بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران هستم.

شهرام دبیری اظهار داشت: در بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با نفت تهران اتفاقاتی رقم خورد که متاسفانه به دلسردی طرفداران تیم تراکتورسازی انجامیده است.
وی گفت: به نظر من با توجه به متهم بودن فغانی به اشتباه در بازی تراکتورسازی با سپاهان، نباید وی برای بازی تراکتورسازی با نفت تهران انتخاب می‌شد و کمیته داوران نباید چنین تصمیم اشتباهی را می‌گرفتند.
دبیری گفت: فغانی در حال حاضر بهترین داور کشورمان است، اما قربانی سیاست غلط کمیته داوران شده و تماشاگران تبریزی نیز به دلیل اشتباهات وی در دو بازی تراکتورسازی، فغانی را عامل اصلی از دست رفتن قهرمانی تیمشان می‌دانند.
وی با اشاره به اینکه فغانی نتوانست بازی تراکتورسازی ـ نفت را مدیریت کندگفت: تصمیم اشتباه وی در اخراج آندرانیک خیلی سختگیرانه بود و پنالتی که برای تراکتورسازی نگرفت نیز در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: به دلیل اینکه در خارج از کشور به سر می‌برم به صورت تلفنی پیگیر مسائل رخ داده در بازی تراکتورسازی با نفت تهران بوده و صراحتا عنوان می‌کنم که در مورد احقاق حقوق تیم تراکتورسازی کوتاه نخواهم آمد.
دبیری خاطرنشان کرد: تراکتورسازی به عنوان قطب سوم فوتبال کشور شایستگی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر را داشت و حق این تیم کسب جام بعد از نیم قرن فعالیت بود.
وی با تشکر از رئیس‌جمهور بابت دستور پیگیری اتفاقات بازی تراکتورسازی با نفت تهران گفت: قطع به یقین اتفاقات روز جمعه ورزشگاه تبریز مورد تایید مسئولان دلسوز نبوده و توجه جناب آقای روحانی نشان از اهمیت این موضوع دارد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.