کد خبر : 2818
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 5:39

سرمایه‌گذاری ارس، فرصت ارتقای شاخص‌های اقتصادی تبریز خواهد بود

سرمایه‌گذاری ارس، فرصت ارتقای شاخص‌های اقتصادی تبریز خواهد بود

آی نیوز:شهردار تبریز گفت: با تحقق فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ارس، زمینه اقتصادی و اجتماعی برد- برد در تبریز فراهم می‌شود.

 

 صادق نجفی در نشست تخصصی آذربایجانی‌های مقیم خارج از کشور با اشاره به سابقه تاسیس شهرک سرمایه‌گذاری خارجی در تبریز اظهار کرد: این شهرک با ۱۰ واحد آغاز به کار کرده که امروز این واحدها به ۶۴ واحد رسیده است.
وی گفت: یکی از شرط‌های حضور در این شهرک خارجی بودن یکی از طرفین است که با پیشنهاد بنده و تائید آقای شریعتمداری وزیر بازرگانی وقت صورت گرفت.
شهردار تبریز بر استقبال همه جانبه از رئیس جمهور در سفر به تبریز تاکید کرد و افزود: کارخانه‌داران و صنعتگران در این زمینه نیز باید نقش خود را ایفا کنند.
نجفی استقبال از رئیس جمهور را آبروی ملی خواند و گفت: باید همراهی خود با انقلاب و نظام را با این استقبال پرشور نشان دهیم و شعار همیشگی همراهی مردم آذربایجان با انقلاب را نمایش دهیم.
وی بر فراهم کردن شرایط برد – برد در زمینه سرمایه‌گذاری تاکید کرد و گفت: شرایطی بهتر از ارس را می‌توانیم در تبریز برای سرمایه‌گذاری فراهم کنیم و در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را صورت داده‌ایم.
مدیر‌عامل سابق منطقه آزاد ارس یادآور شد: در این منطقه نیز شرایط سودآوری عالی برای سرمایه‌گذاران در سال‌های گذشته فراهم شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.