کد خبر : 2833
تاریخ انتشار : شنبه 2 خرداد 1394 - 7:27

پیام شهردار تبریز به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز حماسه فتح خرمشهر

پیام شهردار تبریز به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز حماسه فتح خرمشهر

شهردار تبریز با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، فرارسیدن روز پاسدار را تبریک گفت.

 دکتر صادق نجفی، در پیام صادره خاطرنشان کرده‌است: سالروز ولادت تابناک سه چهره تاریخ‌ساز صحنه عاشورا، امام حسین (ع)، قمر منیر بنی‌هاشم ابوالفضل‌العباس(ع) و امام زین‌العابدین (ع) و  تقارن آن با روز پاسدار و جانباز و سالروز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و حماسه فتح خرمشهر، رشادت‌های سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی و روحیه جانبازی ایثارگران جبهه‌های نبرد را بیش از پیش، تداعی می‌کند.
دکتر نجفی، در ادامه با اشاره به تحولات جهانی خاطرنشان کرده‌است: در شرایطی که بخش‌های گسترده‌ای از کشورهای همسایه، در آتش جهل و تعصب می‌سوزند؛ امنیت، نشاط و پیشرفت در جای‌جای جمهوری اسلامی ایران پابرجاست.
شهردار تبریز با تاکید بر این که  ملت ایران، در قبال تحقق این دستاورد، بهای عظیمی پرداخته است، متذکر شده است: بهترین و لایق‌ترین فرزندان ایران اسلامی، با پشتوانه انگیزه‌های اعتقادی و عاشورایی، جان خود را در راه تمامیت عرضی و ارزشی این کشور فدا کرده‌اند.
وی ادامه داده است: سپاه پاسداران، امروز به‌حق طلایه‌دار صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و هیچ حد و مرزی را در جانبازی و ایثارگری نمی‌شناسد.
شهردار تبریز همچنین با اشاره به سالروز عملیات حماسه‌آفرین بیت‌المقدس و فتح خرمشهر اظهار داشت: در حالی که دشمن تا بن دندان مسلح بعثی، با پشتیبانی شرق و غرب، با غرور و تکبر، رویای پیشروی در کشور را در سر می‌پروراند، جوانان غیرتمند، هیمنه دشمن را در هم شکستند و خرمشهر عزیز را که به تعبیر امام راحل، نه فتح خاک، بلکه فتح ارزش‌ها بود، از محاصره دشمن زبون، درآوردند.
دکتر نجفی با بیان این که این حماسه جادوان، تحقق نمی‌یافت مگر با روحیه جهاد و ایثار، تصریح کرده است: همین روحیه نستوه و شکست‌ناپذیر است که امروز، از ایران اسلامی، سرمینی بالنده و استوار ساختار است. امروز، نقش جانبازان، در راس دستاوردهای علمی، ورزشی و فرهنگی، امری تعیین‌کننده و ستودنی است.
شهردار تبریز، در پایان با تبریک دوباره میلاد فرخنده امام حسین (ع)،  ولادت باسعادت قمر منیر بنی‌هاشم ابوالفضل‌العباس(ع) و میلاد مسعود امام زین‌العابدین(ع)، روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.