کد خبر : 284
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1392 - 4:37

بائو و حسینی در اختیار باشگاه / تراکتور یک هفته در اصفهان می‌ماند

بائو و حسینی در اختیار باشگاه / تراکتور یک هفته در اصفهان می‌ماند

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از قرار دادن میثم بائو و سید محسن حسینی در اختیار کمیته انضباطی این باشگاه خبر داد.

غلامرضا باغ‌آبادی  اظهار داشت: مجید جلالی سرمربی تیم در نامه‌ای به کمیته انضباطی باشگاه، این دو بازیکن را به دلیل بی‌انگیزه بودن در تمرینات در اختیار باشگاه قرار داد تا نسبت به آنها تصمیم لازم اتخاذ شود.

وی افزود: هیچ اختلافی بین کادر فنی و این دو بازیکن وجود نداشته و تنها علت این تصمیم جدی نبودن بائو و حسینی در تمرینات تیم تراکتورسازی است.

باغ‌آبادی با سخت خواندن بازی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: ما دو بازی سخت متوالی در اصفهان با تیم‌های این شهر داریم و امیدواریم با کسب نتایج خوب در این دو بازی بتوانیم در صف مدعیان قرار گرفته و نتیجه ضعیف دو بازی اول را نیز جبران کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تیم تراکتورسازی بعد از بازی با گسترش فولاد تمرینات منظمی را پیگیری کرده و برای کسب پیروزی مقابل ذوب آهن وارد میدان خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم ما دوشنبه شب با پرواز مستقیم روانه اصفهان شده و سه‌شنبه با تیم ذوب آهن بازی خواهد کرد و چون بازی بعدی تیم یکشنبه هفته آینده در مقابل سپاهان در اصفهان است از این رو به تبریز بازنگشته و بعد از بازی با سپاهان بازی پرواز روز دوشنبه به تبریز باز خواهیم گشت.

تیم تراکتورسازی تبریز در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور در فولاد شهر مهمان تیم ذوب آهن اصفهان است. هر دو تیم تنها یک امتیاز از دو هفته ابتدایی لیگ کسب کرده و امیدوارند در بازی رو در رو به نخستین پیروزی خود دست یابند.

بازی فصل گذشته دو تیم در اصفهان با نتیجه ۳ بر یک به سود ذوب آهن خاتمه یافته و در تبریز نیز بازی یک بر یک مساوی به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.