کد خبر : 2845
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 خرداد 1394 - 3:40

ششگلانی: در خصوص بازی تراکتور و نفت فرافکنی می کنند

ششگلانی: در خصوص بازی تراکتور و نفت فرافکنی می کنند

 

 

 

 عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: کسانی که دغدغه احقاق حق تیم تراکتورسازی را دارند باید در چهارچوب قوانین و مقررات این مسئله را پیگیری کنند و نیازی به فرافکنی در این خصوص نیست.

 حاج جواد ششگلانی در تشریح وقایع ورزشگاه یادگار امام در آخرین بازی لیگ برتر فوتبال تیم تراکتورسازی تبریز گفت: مشکل عمده ما اظهار نظرهای غیر کارشناسی در مجموعه مدیریتی و جامعه است و بیشتر از اینکه افراد آگاه و کارشناس در خصوص مسائل اظهار نظر کنند غیر کارشناسان میدان داری می کنند.
رئیس هئیت فوتبال آذربایجان شرقی گفت: در مورد بازی آخر تیم تراکتورسازی در لیگ برتر مسئله را به سه مرحله متفاوت باید تقسیم کنیم. بخش قبل از بازی، حین بازی و بعد از بازی.
ششگلانی در خصوص شرایط و وضعیت پیش از بازی تیم تراکتورسازی تبریز و نفت گفت: قبل از بازی تیم تراکتورسازی و نفت جلسات هماهنگی متعددی برگزار شد و در خصوص برنامه ریزی ها و تدابیر بازی تصمیمات مناسبی در این جلسات اتخاذ شد. در واقع بلافاصله بعد از مسابقه تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران جلسات مستمر در خصوص بازی حساس هفته آخر برگزار می گردید و تمهیدات لازم برای آمادگی در خصوص حضور پرشور هواداران در بازی انجام گرفته بود.
وی در خصوص انتخاب داور این دیدار نیز گفت: در ارتباط با داور و بحث داوری آنچه که مشخص می باشد این است که مسئولان باشگاه تراکتورسازی تذکراتی را در خصوص حساسیت داوری این بازی داده بودند اما درخصوص نفر خاصی اظهار نظری نشده بود و تذکرات باشگاه عمومی بود.
رئیس هئیت فوتبال آذربایجان شرقی ادامه داد: تمامی حساسیت های باشگاه تراکتورسازی در قبل از مسابقه توسط اداره کل ورزش و جوانان استان و هئیت فوتبال به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال منتقل شده بود.
وی در این خصوص که گفته می شود انتخاب داور به صورت برنامه ریزی شده بود اظهار داشت: بنده شخصا به این مطلب نرسیده ام که انتخاب داور برنامه ریزی شده باشد. باشگاه هم بر روی نفر خاص و حساسیت نداشت و در خصوص نفر خاصی به صورت رسمی به هئیت فوتبال نامه ای ننوشته بود اگر حرفی در خصوص داور داشتند باید قبل از بازی به هئیت فوتبال به صورت رسمی اعلام می کردند.
وی همچنین در خصوص اخراج بازیکن تراکتورسازی که نتیجه بازی را تغییر داد اظهار داشت: تماشاگران بعد از این اخراج به داور اعتراضاتی داشتند اما اعتراض آنان بعد از تساوی تراکتورسازی تبریز شدت گرفته بود.
رئیس هئیت فوتبال آذربایجان شرقی افزود: بعد از اتمام بازی با حضور مسئولانی که در قضیه بودند بلافاصله جلسه ای تشکیل شد و مسائل بازی بخصوص داوری بازی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و جمع بندی شده و به تهران انتقال داده شد.
وی با تاکید بر وجود اشتباهات فاحش و تاثیر گذار در حساسترین بازی لیک افزود: کمیته داوران در خصوص چینش داوری مقصر است و باید برخورد شود.

وی در خصوص اعلام نتیجه تساوی سپاهان نیز گفت: در خصوص اینکه چه کسی اعلام کرده نتیجه این بازی دو بر دو بوده است به نتیجه نرسیده ایم اما این واقعیت وجود دارد که نتیجه توسط پسر تونی و مدیر رسانه ای تراکتورسازی به نیمکت این تیم منتقل شده است.
جواد ششگلانی در پایان گفت: از رئیس جمهور محترم بابت دستوراتی که در خصوص بازی تیم تراکتورسازی تبریز صادر کردند تشکر می کنم و طبیعتا مسئولان استان و نمایندگان مجلس در خصوص احقاق حق مردم استان در آن بازی پیگیر هستند و انشالله به نتیجه خواهد رسید.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جلال دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۴:۰۱

بو کیشی قریبه بی شرف کیشی دی ها

دوروبدی بیز هوادار لارا کی استادیوم دیدوخ یالان دانیشر .
آخی لعنت اولسون سنین کیمی ساتقین اینسانلار شرفین هارا گدیبدی؟!!

شاهین دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۴:۴۰

آقا یکی به من بگه کدوم یک از بچه های بالا دستور داده اند این برنامه موج فوتبال رو این هفته پخش نشه؟!خود میلاد وطن پرست که گفته بود این هفته پخش خواهد شد.واقعا” برای مسولین استانی متاسفام که از خودی خود اراده ای ندارند و عین یک عروسک تفکرات شوم پایتخت نشینان را در آذربایجان اجرا می کنند.الان اگر قهرمانی را از یک تیم اصفهانی گرفته بودند شبکه اصفهان به جای یک جلسه،هفته ای سه جلسه برنامه پخش می کردند تا حق تیم اشان را بگیرند.

azerbaycan دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۴:۴۴

آقای نه چندان محترم، خودت هم میدونی همه ازت متنفرن، چون تو فقط سگ فدراسیونی و هر کاری که به ضرر ورزش استان باشه باید انجام بدی.بهتر نیست بری اینجاها دیگه پارس نکنی؟

جلیل دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۶:۱۳

اقای ششگلانی تشریف ببرید حقوق بازنشستگی راخرج کنید ازشوراوفوتبال وسیاست کناربکشیدوصبحها مثل اقای نظمی به ائل گلی برید پیادروی کنید تاشماهم راحت شوید وهم ملت تبریز راحت شود

هوادار دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۶:۴۴

بقول غیاثی: وقتی خسروی از فغانی حمایت میکند باید در فغانی شک کرد….!! تیم کثیف و جاسوسی سپاهان همنطور که در جیب خسروی پول گذاشته بود ، برای فغانی هم ماشین ۱۳۵ ملیونی میخرد…!

علی دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۷:۱۴

هر روز مصاحبه مفت و تو خالی ووووووووو بروووووووووووووووووووووووووووو

مرتضی دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۷:۲۵

برخی ها ترس ازاین دارند که پست شون رو ازدست بدی بیشترمواظب مقامتی نه مردم بهتره اینو بدونید مردم با فهمتراز اونی هستند که شما فکرشو بکنید

حامد دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۷:۴۹

اقای ششگلانی ارزش میز ریاست شما به اندازه ای نیست که شما حق یک ملت راپایمال کنید .اگر ازاد مرد نیستی ازاده باش

تبریز توپچی دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۷:۵۵

آقای ششگلانی کج دار و مرض حرف میزنی. فکرکنم یواش یواش داری آلزایمر میگیری .در موج یه حرفی میزنی در جلسه شورا یه حرف و در سایت ها ها یه حرف . فرا فکنی رو هم هی تکرار نکن . مسئول اتفاقات اون روز مستقیما باشماست . چرا نتیجه بازی های هم زمان رو از اسکوربرد نشان ندادید . شما باید مرخص شوید .بروید طایر تاکسی را اداره کنید

نادر دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۸:۰۷

پیگیری های شما نتیجه ای نخواهدداشت بارها تجربه کرده ایم مردم به شما بعنوان ستون پنجم فدراسیون نگاه می کند

فرهاد تبریزلی دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۸:۱۶

خفه شو خائن .. ایکبیری

رامین جودتی دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

از دستت خسته شدیم به خدا