کد خبر : 2850
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 خرداد 1394 - 6:02

انتقاد شیاری از کارگروه احیای دریاچه ارومیه

انتقاد شیاری از کارگروه احیای دریاچه ارومیه

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز، خواستار تشریح دقیق اقدامات دولت در خصوص بحران دریاچه ارومیه شد.

 

به گزارش آی نیوز، دکتر علی شیاری، صبح امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به تشکیل کارگروه احیای دریاچه ارومیه توسط دولت  گفت: دولت مدعی است که با اقدامات این کارگروه، وضعیت دریاچه، تثبیت شده است، این در صورتی است که تثبیت وضعیت دریاچه ارومیه، بر اثر بارندگی‌های یک سال اخیر بوده است.
وی تاکید کرد: دولت باید ریز اقدامات و ثمراتی را که کارگروه، برای احیای دریاچه ارومیه داشته، به صورت تفکیک‌شده و روشن، بیان کند.
شیاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث تراکتورسازی، اظهار داشت: اقداماتی که برای پیگیری حق پایمال‌شده فوتبال تراکتورسازی صورت‌گرفته، بی‌فایده است. عده‌ای قصدشان این بود که با پیش بردن زمان، این قضیه را کمرنگ و بی‌تاثیر کنند و متاسفانه در کار خود موفق نیز بوده‌اند.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: اکنون که فدراسیون فوتبال در این خصوص اقدامی نکرده، دست‌کم می‌توانیم شاهد اتفاقات و اقداماتی در استان باشیم. مسئولان مرتبط با مدیریت ورزش و فوتبال و کسانی که در این خصوص، نقشی داشته‌اند، با کناره‌گیری و عذرخواهی خود، در کنار ورزش‌دوستان و هواداران باشند.
وی همچنین با یادآور شدن وعده‌های انتخاباتی دولت متذکر شد: تاسیس فرهنگستان زبان و ادبیات ترکی از وعده‌های انتخاباتی دولت بود، اما امروز شاهدیم که تاسیس بنیاد فرهنگ، ‌هنر و ادب آذربایجان، جایگزین این وعده می‌شود.
شیاری اضافه کرد: اقدامات دولت باید با وعده‌‌هایی که داده دقیقا منطبق باشد.
به گفته عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز، بنیاد فرهنگ، ‌هنر و ادب آذربایجان، محلی خواهد بود برای نفع مالی عده‌ای معدود؛ و این مغایر وعده دولت است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.