کد خبر : 2902
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 خرداد 1394 - 6:24

فرهنگ سرای دکتر مبین فرهنگ سرای تخصصی ترافیک می شود

فرهنگ سرای دکتر مبین فرهنگ سرای تخصصی ترافیک می شود

آی نیوز: با همکاری معاونت حمل و نقل شهرداری و شهرداری منطقه ۳ تبریز، فرهنگ سرای دکتر مبین تبدیل به فرهنگ سرای تخصصی ترافیک می شود.

 

به گزارش آی نیوز به نقل از معاونت حمل ونقل وترافیک ، در یک نشست صمیمی در محل شهرداری منطقه ۳ ، شهردار منطقه ۳ ومعاون حمل ونقل شهرداری تبریز طی بحث وگفتگوی مشترک در زمینه اختصاص فرهنگ سرای دکتر مبین به فرهنگسرای تخصصی ترافیک، به اتفاق نظر رسیدند
معاون حمل ونقل شهردار در این نشست گفت : آموزش وفرهنگ سازی ترافیک با توجه به پتانسیل منطقه ونیاز شهر از اولویت های مدیریت شهری می باشد. امروزه مشکلات ومسائل ترافیکی ما با اقدامات ترافیکی اعم از مسیرگشایی، احداث پارکینگ، نصب تجهیزات واصلاحات هندسی وغیره حل نمی شود؛ بلکه ما باید در سایه فرهنگ سازی به این مهم دست یابیم.
وحید کیا گفت : با شناخت بنده از توانایی و پتانسیل موجود در منطقه ۳ ،ایجاد فرهنگ سرای تخصصی دراین منطقه که برای اولین بار در تبریز اتفاق می‌افتد، می تواند رسیدن به اهداف مد نظر ترافیکی را تسریع بخشد.
شهردار منطقه ۳ نیز در ادامه این نشست گفت :موضوع فرهنگ وآموزش شهروندان همیشه از اولویت های کاری بنده بوده وهست و ما آماده همه گونه همکاری  با معاونت حمل ونقل در این حوزه هستیم.
اکبری گفت :منطقه ۳ با مدیریت صحیح فرهنگسرا و معاونت با ارائه محتوای تخصصی-آموزشی ترافیک، می توانند در گام نخست، روزانه به مدت ۳ ساعت و سپس با افزایش ساعات آموزشی، شهروندان را با مسایل و ضروت های ترافیکی آشنا کنند
براساس این نشست مقرر گردید با تشکیل تیم کارشناسی مشترک، محورهای آموزشی وجزئیات نحوه برگزاری کلاسها ودوره های اموزشی مشخص وسیاست گزاری اولیه جهت برگزاری منسجم وگسترده آموزش ترافیک اعمال شود.
همچنین در خصوص تعامل دوطرفه در بحث آموزش در پارکهای آموزش ترافیک نیز، بر اساس نظر این شورا تصمیم گیری واقدام خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.