کد خبر : 2906
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 خرداد 1394 - 6:47

هیچ پاداشی، ارزشمند‌تر از شادی شهروندان نیست

هیچ پاداشی، ارزشمند‌تر از شادی شهروندان نیست

شهردار تبریز گفت: شور و نشاط مردم را قدر می‌دانیم و معتقدیم که هیچ پاداشی، ارزشمندتر از دیدن شادی و نشاط شهروندان نیست.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی  شهرداری منطقه  ۷ تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی شهر تبریز در یک سال اخیر، با هدف تسهیل ترافیکی، کاهش آلودگی هوا و صرفه‌جویی در وقت و هزینه، پیش می‌رود.
وی با بیان این‌که اجرای بخشی از این پروژه‌ها با تعریف منطقه معین، به یک منطقه کم‌برخوردار، مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: این رویکرد، در توزیع منطقی بودجه و امکانات شهر، کارساز خواهد بود.
شهردار تبریز در ادامه با اشاره به سفر اخیر رییس‌جمهور به شهر تبریز اظهار داشت: زمینه‌ها و ظرفیت‌های ارزنده‌ای که از رهگذر سفر رییس‌جمهور محترم به شهر تبریز، به خصوص در توسعه حمل‌و‌نقل ریلی و ناوگان اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی، تعریف شده است، نقطه عطفی در تحول حمل‌و‌نقل درون‌شهری شهر خواهد بود.
دکتر نجفی اظهار داشت: بخشی از این امکانات، در خدمت شاخص های توسعه حوزه شهرداری منطقه ۷ خواهد بود.
شهردار تبری با اشاره به بهره‌برداری از فاز نخست پارک ولایت با حضور معاون رییس‌جمهور در سال گذشته اظهار داشت: در یک سال اخیر، شاهد دو مراسم بزرگ بهره‌برداری در شهرک اندیشه تبریز بوده‌ایم که این امر نشان‌دهنده شتاب فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در این شهرک است.
وی ادامه داد: با حمایت ونظارت کارساز شورای اسلامی شهر تبریز، این روند پرنشاط، با افزایش ۲۰ میلیاردی تومانی بودجه شهرداری منطقه۷، شتاب بیشتری خواهد داشت.
دکتر نجفی، آسفالت مسیر پل ورودی سردرود به داخل شهر، احداث بوستان ۵۵ هکتاری ایثار در آرامستان وادی‌رحمت و اجرای فاز بعدی پارک طولی ولایت در شهرک اندیشه را از دیگر طرح‌هایی خواند که در یک سال اخیر، موجب دگرگونی چهره این منطقه از شهر خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.