کد خبر : 2909
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 خرداد 1394 - 7:33

دکتر دبیری:شوراهای عالی استانها نباید دست کم گرفته شوند

دکتر دبیری:شوراهای عالی استانها نباید دست کم گرفته شوند

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: نباید شوراهای عالی استانها را دست کم گرفت دولت و کارشناسان دولت و همچنین مجلس شورای اسلامی می توانند در خصوص ارائه طرح ها ولایحه ها از نظرات کارشناسانه اعضای شوراها ستفاده کنند.

دکتر شهرام دبیری در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام این مطلب گفت: اعضای شورا از نزدیک مسائل و مشکلات شوراها و اداره شهرها را لمس کرده اند و بهترین دیدگاه در خصوص حل مشکلات را نیز می توانند ارائه دهند.
دکتر شهرام دبیری با اشاره به روز دهم خرداد روز جهانی مبارزه با دخانیات افزود: دخانیات دومین عامل مرگ و میر در دنیاست و سالانه میلیون ها نفر به دلیل مصرف دخانیات جان خود را از دست می دهند.
رئیس شورای اسلامی شهر افزود: شورا و شهرداری باید برنامه ریزی مناسبی برای محافظت شهروندان از دود سیگار و دخانیات داشته باشد
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به میزبانی شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی از ششمین نشست ادواری روسای شوراهای اسلامی استانهای سراسر کشور گفت: گردهمایی روسای استاهای سراسر کشور در تبریز رویداد برزگی بود که با برنامه ریزی مناسبی برگزار شد.
وی با تقدیر از رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: برگزاری جلسات و نشست های کارشناسی در خصوص موضوعات مهم شوراها یکی از نقاط برجسته برگزاری این همایش بود و همانطور که شهردار تبریز نیز از این همایش استقبال کرد باید سعی کنیم  تبریز میزبانی همایش های ملی و بین المللی را بر عهده بگیرد..
دبیری در پایان سخنانش با اشاره به نشست صمیمی و غیر رسمی اعضای شورای شهر تبریز در طی هفته گذشته افزود: نظر اعضای شورای اسلامی شرا بر این بود که برای رعایت نظم و روال عادی جلسات به جای تذکرات پیش از دستور نطق پیش از دستور را در دستور کار قرار دهیم که در هفته های بعد این روال اجرایی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.