کد خبر : 2937
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 خرداد 1394 - 12:06

اکبرزاده: ماشین سازی برای صعود به لیگ برتر تدارک خواهد دید

اکبرزاده: ماشین سازی برای صعود به لیگ برتر تدارک خواهد دید

 مدیرعامل باشگاه ماشین سازی گفت: برای اینکه مانند سال گذشته در آخرین لحظات مجبور به بستن تیم نباشیم باید هرچه سریعتر به تدارک حضور ماشین سازی در لیگ یک بپردازیم زیرا امسال برای صعود به لیگ برتر باید برنامه ریزی کنیم.

 

مهندس عیسی اکبرزاده گفت: با توجه به اینکه شورای سازمان ورزش شهرداری تبریز انجام بازیهای تیم ماشین سازی در لیگ یک را به تصویب رسانده است و از سوی دیگر با توجه به آغاز فصل نقل انتقالات باید هر چه سریعتر مقدمات کار شروع شود. برای اینکه مانند سال گذشته زمان از دست ندهیم باید هر چه سریعتر نسبت به انتخاب سرمربی ، کادر فنی و بازیکنان تیم اقدام کنیم.

وی با اشاره به مصوبه شورای سازمان ورزش شهرداری تبریز در خصوص بازی ماشین سازی در لیگ یک گفت: تمامی اعضای شورای سازمان ورزش شهرداری تبریز سال گذشته با حمایت خود از تیم ماشین سازی باعث تثبیت این تیم شدند  که جا دارد از آقایان مهندس باغبان، دکتر نجفی، دکتر دبیری، سردار جعفری، دکتر حضرتی و دکتر سهرابی تشکر کنم امسال نیز تصمیم بجا و مناسب شورای سازمان ورزش در خصوص بازی ماشین سازی در لیگ یک قطعا نتیجه مثبت خود را در فوتبال تبریز نمایان خواهد ساخت.

انتقال مالکیت ماشین سازی به شهرداری و لیگ یکی شدن این تیم در راستای سیاستهای کلان شهردار تبریز و اعضای شورای شهر تبریز است که ریشه دار ترین تیم شمالغرب کشور را احیا کردند.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی گفت: با حضور تیم ماشین سازی در لیگ یک زمینه برای صعود این تیم به لیگ برتر مهیا می شود و دوباره دورانی که بازیکنان بزرگی از تبریز و آذربایجان به تیم ملی کشورمان می رفتند شروع خواهد شد.

وی افزود: استاندار، فرماندار، هئیت فوتبال و اداره کل تربیت بدنی امسال از ماشین سازی حمایت کردند و در خواست داریم در فصل پیش رو که یک فصل حساس برای این تیم خواهد بود از آن حمایت نمایند.

اکبرزاده تصریح کرد: اگر در اصفهان ذوب آهن و سپاهان با حمایت مسئولان خود جامهای حذفی و لیگ برتر را به اصفهان می برند مطئن باشید که پشتوانه آوردن هر دو جام به تبریز و آذربایجان، رقابت برادرانه تراکتورسازی و ماشین سازی است و لاغیر.

وی گفت: این دو تیم شانه به شانه به شانه هم در طول نیم قرن صدها بازیکن در مکتب فوتبال تبریز پرورش داده اند اکنون نیز می توانند همان نقش سابق را ایفا نمایند.
 وی در خصوص شایعاتی در خصوص مخالفت هئیت فوتبال و یا شورای سازمان ورزش در خصوص لیگ یکی شدن ماشین سازی تبریز گفت: من هم با حاج جواد ششگلانی و هم دکتر سهرابی جلسه داشتم و هر دو موافق این اقدام بودند.

اکبرزاده تصریح کرد: حاج جواد ششگلانی نه تنها مخالف این اقدام نیست که از این اقدام حمایت می کند به گفته ی وی تنها مسئله ای که برای هئیت فوتبال حائز اهمیت می باشد حفظ سهمیه تیم ها می باشد و وی با ادغام دو تیم مخالف است نه بازی ماشین سازی در لیگ یک.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در پایان گفت: رئیس هئیت فوتبال استان اعلام کرده است با توجه به اینکه مالکیت هر دو تیم متعلق به شهرداری تبریز می باشد طبیعتا هر تصمیمی که شهرداری در این خصوص بگیرد مورد تایید و حمایت هئیت می باشد اما هئیت با فروش و انتقال امتیاز تیم ها به خارج از استان مخالف خواهد بود.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.