کد خبر : 295
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 8:14

خطیبی: بر سپاهان سوار بودیم

خطیبی: بر سپاهان سوار بودیم

مربی تیم گسترش فولاد تبریز می‌گوید بازیکنانش برابر سپاهان شاهکار کرده‌اند. به گزارش آی نیوز به نقل از ایسنا، مربی تیم فوتبال گسترش فولاد در کنفرانس خبری بعد از بازی با سپاهان اظهار کرد: واقعیت این است که از بازیکنانمان راضی هستیم. آنها شاهکار کردند. نسبت به بازی‌ها قبلی بهتر بازی کردیم و با این‌که

مربی تیم گسترش فولاد تبریز می‌گوید بازیکنانش برابر سپاهان شاهکار کرده‌اند.

به گزارش آی نیوز به نقل از ایسنا، مربی تیم فوتبال گسترش فولاد در کنفرانس خبری بعد از بازی با سپاهان اظهار کرد: واقعیت این است که از بازیکنانمان راضی هستیم. آنها شاهکار کردند. نسبت به بازی‌ها قبلی بهتر بازی کردیم و با این‌که سه امتیاز را کسب نکردیم ولی از نظر کادر فنی، نتیجه را ما به دست آوردیم.

وی ادامه داد: چند موقعیت نصفه نیمه داشتیم. از نظر تاکتیکی و مالکیت توپ بر سپاهان سوار بودیم. اگر موقعیت‌های صد در صدی‌مان گل می‌شد می‌توانستیم با اختلاف زیادی پیروز شویم. تیم ما جوان است و ان‌شاءالله رفته رفته بازیکنان خودشان را باور کنند.

مربی تیم گسترش فولاد بیان کرد: بازی ما خیلی بهتر از سپاهان بود. از بازیکنانمان راضی هستیم و امیدوارم روند پیشرفتمان ادامه یابد.

حسین خطیبی درباره‌ی این‌که آیا با این‌که گسترش فولاد یک بر صفر از سپاهان جلو بود آیا نیاز بود که رسول خطیبی به میدان برود، اظهار کرد: تیم در دقایق انتهایی عقب کشید و ما هم هرچه گفتیم باز هم عقب کشیدند و احساس کردیم بهتر است تا رسول خطیبی به میدان برود و از تجربه‌ی او استفاده شود تا حفظ توپ کنیم ولی متاسفانه در یک دقیقه تمرکز خود را از دست دادیم و از شانس بد ما از یک موقعیت ۵۰ درصدی گل خوردیم. اگر گل دوم را می‌زدیم شاید این سوال را نمی‌پرسیدید. ان‌شاءالله از این بازی تجربه کسب کنیم.

وی ادامه داد: از دقیقه اول تا آخر بازی دوندگی بسیار خوبی داشتیم ولی داور تحت تاثیر سپاهان بود و به غیر از یک کارت، بقیه کارت‌هایی که به بازیکنان ما داده است را قبول نداریم. مدیریت داور ضعیف بود. نباید ما این صحبت‌ها را انجام بدهیم ولی چاره‌ای نداریم چون می‌خواهیم در بازی‌های آینده این مشکلات رفع شوند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.