کد خبر : 2966
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 9:11

همت عمرانی مدیریت‌شهری، حل معضل ترافیک را هدف قرار داده‌است

همت عمرانی مدیریت‌شهری، حل معضل ترافیک را هدف قرار داده‌است

آی نیوز: شهردار تبریز، ترافیک را اصلی‌ترین معضل شهر تبریز عنوان کرد و افزود: اقدامات مختلف عمرانی در جای‌جای شهر، با هدف کاهش این معضل قدیمی، طراحی و پیگیری می‌شود.

به گزارش، آی نیوز دکتر صادق نجفی با بیان این مطلب اظهار داشت: امروز بخش مهمی از مشکلات کلان‌شهر تبریز در حوزه‌‌های زیست‌محیطی، تصادفات و همچنین وقت‌و‌هزینه شهروندان، ریشه در گره‌های ترافیکی شهر دارد؛ از این رو، همت عمرانی مدیریت شهری، با شناسایی نیازهای ترافیکی، معطوف حل این معضل شده است.
وی از پروژه میدان آذربایجان به عنوان مهم‌ترین حرکت عمرانی-ترافیکی شهر تبریز یاد کرد و با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این پروژه کم‌نظیر گفت: تاثیرات سازنده پروژه مسیردهی و اصلاح این میدان، تنها معطوف یه یک بخش از شهر نبوده و اجرای آن،  با تکاپویی که امروز در رویکرد عمرانی  شهر بارز است،  نقش اساسی  در تسهیل ترافیکی  کل شهر خواهد داشت.
شهردار تبریز ادامه داد: در کنار این پروژه، شاهد آغاز برنامه‌های عمرانی در جای‌جای شهر خواهیم بود که احداث تقاطع‌های غیرهمسطح در گلپارک، آخونی و رسالت و همچنین بهره‌برداری از پروژه‌های تکمیل‌شده شهیدان پاشایی در ورودی وادی رحمت و فاز دوم تقاطع غیرهمسطح حمید از آن جمله است.
دکتر نجفی اضافه کرد: اقدامات یادشده با ایجاد رینگ‌های تسهیل‌کننده و حذف چراغ قرمزهای متوالی، قطعا در آرامش عمومی شهر و شهروندان تاثیرگذار خواهد بود.
وی همچنین بر لزوم توسعه و تجهیز ناوگان عمومی حمل و نقل، همگام با تقویت زیرساخت‌های ترافیکی، تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.