کد خبر : 2980
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 خرداد 1394 - 8:36

عناصر اصلی دیدار تراکتور – نفت تنبیه نشده‌اند

عناصر اصلی دیدار تراکتور – نفت تنبیه نشده‌اند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: نامه تعیین تکلیف بازی تراکتورسازی و نفت درحالی منتشر شد که رضایت هواداران این تیم جلب نشده است و حتی مدیرعامل این تیم نیز به بندهای این نامه معترض بوده است.

محمد حسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز در ارتباط با آراء صادره وزارت ورزش اظهار داشت: به اعتقاد بنده این آراء جزئی بودند، مسئله اصلی چیز دیگری است که بدون اراده اهلی فدراسیون فوتبال میسر نبوده است؛ منظور بنده شخص خاصی نیست ولی اراده‌ای که عامل رخ دادن آن اتفاقات بوده است، مردم منتظر نتیجه هستند و این قابل قبول نیست که مسائل فرعی را بزرگ کنند تا مسائل اصلی فراموش شود.

وی در ادامه گفت: مسئولین استانی باید به‌صورت مستند اسناد خود را به مراجع ذی صلاح ارجاع دهند تا به صورت دقیق بررسی شود ما هم با طرح سوالی پیگیر مسائل در مجلس هستیم و گزارشی هم از کمسیون مربوطه خواسته ایم تا هر چه سریع‌تر مسائل شفاف‌سازی شود، این مسائل چه نفعی برای تراکتورسازی و هوادارانش داشت؟ عناصر اصلی تنبیه نشده اند.

فرهنگی خاطرنشان کرد: اینکه از میانه رقابت‌ها به یک باره دو تیم از یک شهر را به صورت هدف‌دار در مسیر قهرمانی قرار گیرند و عواملی هم به این سمت هدایت شوند قابل توجیه نیست و باید پیگیری کرد حداقل اقدام انجام جابه‌جایی و اخراج عوامل این اتفاقات از فدراسیون فوتبال است نه تنبیه و برخورد جزئی با عناصر درجه چندمی باید دقیق بررسی شود و همه چیز مشخص شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.