کد خبر : 2985
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 خرداد 1394 - 7:10

نقش پروژه «اتوبان شهدای غواص»در کاهش تصادفات و تسهیل ترافیکی شهر

نقش پروژه «اتوبان شهدای غواص»در کاهش تصادفات و تسهیل ترافیکی شهر

آی نیوز: معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به ضرورت و حجم پروژه «اتوبان شهدای غواص» گفت: با آغاز عملیات اجرایی پروژه «اتوبان شهدای غواص»، اتوبان پیامبر اعظم (ص) از طریق مسیری به طول ۵ کیلومتر و عرض ۶۵ متر  به میدان بسیج  متصل خواهد شد.

به گزارش آی نیوز، محبوب عبداله‌‌پور با بیان این مطلب اظهار داشت: پروژه «اتوبان شهدای غواص» از نیازهای قدیمی شهر تبریز در محدوده مناطق ۲ و ۹ شهر تبریز بوده و پیش‌بینی می‌شود اجرای آن، اعتباری بالغ ۱۵۰ میلیارد ریال در بر داشته باشد.
وی با اشاره به ضرورت اجداث این پروژه کم‌نظیر خاطرنشان کرد: آمار تصادفات اتوبان شهید کسایی، نشان‌دهنده تراکمی است که در مسیر تردد این اتوبان بارز است، با در نظر داشتن این آمار، اجرای پروژه «اتوبان شهدای غواص» نقش کارساز در روان‌سازی ترافیکی اتوبان شهید کسایی و کاهش تصادفات آن خواهد داشت.
عبداله‌پور، با بر شمردن ویژگی‌های ساختاری پروژه، به پیش‌بینی دو طرح شبدری در پروژه اشاره و تصریح کرد: طرح، شامل یک تقاطع غیرهمسطح است که بلوار میدان بسیج را به اتوبان پیامبر اعظم (ص) متصل و گره‌های ترافیکی شمال به جنوب را هدایت خواهد کرد؛ به این ترتیب، ترافیک اتوبان پاسداران و شهید کسایی، قبل از رسیدن به طرح تبادل امام علی(ع) توزیع خواهد شد.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز اضافه کرد: با تکمیل این پروژه، در آینده و با احداث اتوبان ولایت، شاهد یک کمربندی ایمن، در حاشیه شهر خواهیم بود.
عبداله‌پور تاکید کرد: امیدواریم تبرّک یافتن این پروژه سنگین و حساس به نام «شهدای غواص»، یاری‌گر مجریان عمرانی شهرداری تبریز باشد تا بتوانیم در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.