کد خبر : 2987
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 خرداد 1394 - 9:12

مهندس سعید حاجی زاده: نامگذاری یکی از پروژه های شهری بنام «شهدای غواص» تجلیل از مقام ایثارگری است

مهندس سعید حاجی زاده: نامگذاری یکی از پروژه های شهری بنام «شهدای غواص» تجلیل از مقام ایثارگری است

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی تبریز با قدردانی از شهردار این کلانشهر به خاطر اجابت پیشنهادش مبنی بر نامگذاری یکی از پروژه های شهری به نام «شهدای غواص»، تحقق این مهم را نماد اهتمام مدیریت شهری تبریز نسبت به تجلیل از مقام ایثارگری دانست.

 

به گزارش آی نیوز به نقل از شورای اسلامی شهر تبریز، «سعید حاجی زاده» در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه یکشنبه شورای اسلامی کلانشهر تبریز و در نطق پیش از دستور، پیشنهاد نامگذاری یکی از پروژه های شهری به نام شهدای غواص ارائه شد که بلافاصله از جانب شهردار تبریز مورد موافقت قرار گرفت. این امر نشان از جاری بودن مفاهیم ارزشی در سنگر خدمت رسانی به شهروندان در مدیریت شهری تبریز دارد.
وی گفت: چه بسا برخی از ۱۷۵ شهید تازه تفحص شده غواص که در جریان عملیات کربلای چهار معراجی شده اند، از فرزندان دلاور سپاه عاشورا باشند و نامگذاری یکی از معابر تبریز به نام شهدای غواص ادای دین ناچیزی در قبال ایثارگری این مجاهدان و نیز همرزمان ایشان در طول هشت سال جنگ تحمیلی علیه کشورمان است.
سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: تلاش مسئولان شهری تبریز این است که در کنار خدمت رسانی شایسته به شهروندان از توجه به مفاهیم و مضامین عمیق ارزشی و دینی غافل نشود و اقداماتی نظیر نامگذاری معابر به نام شهدا در همین چارچوب قابل ارزیابی است.
به گفته حاجی زاده، یاد و خاطره ۱۷۵ شهید غواص عملیات کربلای چهار با نامگذاری یکی از معابر تبریز به نام شهدای غواص برای همیشه ماندگار و زنده خواهد ماند. به دنبال طرح این پیشنهاد، شهردار تبریز اعلام کرد: مسیر حد فاصل بزرگراه پیامبر اعظم (ص) به میدان بسیج تبریز به نام «بزرگراه شهدای غواص» نامگذاری می شود. سه شنبه، ۲۶ خرداد مراسم تشییع ۱۷۵ شهید غواص تفحص شده از میدان بهارستان تهران برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.