کد خبر : 3003
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 4:52

تبریز، مصداق بارز مدیریت هماهنگ شهری

تبریز، مصداق بارز مدیریت هماهنگ شهری

شهردار قزوین که به همراه معاون امورهماهنگی عمرانی استانداری قزوین، مدیرکل اداره راه و شهرسازی  این استان، رییس شورای شهر قزوین و هچنین تنی چند از مدیران استانی و شهری با هدف تبادل تجربیات به تبریز سفر کرده است، با شهردار تبریز و دیگر مدیران مجموعه شهرداری و رییس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز دیدار کرد.

در این دیدار، شهردار تبریز، دکتر صادق نجفی ، این شهر را مصداق بارز مدیریت هماهنگ شهری دانست و گفت: نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار محترم آذربایجان شرقی و معاونت های مختلف این نهاد، با تعامل و همکاری بسیار خوبی که با شهرداری دارند، موجب تسریع در پیشرفت و توسعه متوازن تبریز شده اند.
وی افزود: با وجودی که تا کنون موفق به استقرار مدیریت واحد شهری نشده ایم، اما با توجه به تعامل و همکاری موجود بین نهادهای مختلف مدیریتی و اجرایی در تبریز، توانسته ایم  مدیریت هماهنگ شهری را در تبریز مستقر کنیم و این یک موفقیت بسیار ارزشمند برای شهرتبریز است.
شهردار تبریز، نتیجه این تعامل و همدلی را در سطح شهر مشهود خواند و تصریح کرد: در سایه این تعامل ها است که بیشتر پروژه های عمرانی ما، در عرض مدتی کمتر از یکسال و البته با کیفیتی خوب به بهره برداری می رسند.
دکتر نجفی در ادامه، از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به دلیل حمایت ها و همکاری های نزدیک این نهاد با شهرداری، در اجرای پروژه ها  تشکر و خاطر نشان نمود: امیدواریم با تداوم این ارتباط و همکاری ها، توسعه متوازن تبریز  را در حداقل زمان ممکن شاهد باشیم.
وی همچنین با تاکید بر مشارکت و نزدیکی اندیشه ها بین شورا و شهرداری، تصریح کرد: به طور حتم، وجود شوراها در جریان مدیریت شهری، موج مثبتی ایجاد کرده است که نمی توان آن را نادیده گرفت؛ چرا که در مقام مقایسه، وضعیت شهرداری ها نسبت به دوره های قبل از استقرار شوراها، بسیار بهتر شده است.  
شهردار تبریز در پایان سخنان خود، همدلی و همزبانی بین دستگاه های اجرایی و مدیریتی شهر را کلید حل مشکلات شهر دانست و اظهار امیدواری کرد با انتقال تجربیات مدیریتی دو شهر تاریخی و استراتژیک تبریز و قزوین، گامی دیگر در راستای ایجاد وحدت رویه و همچنین برطرف کردن مسایل مربوط به شهرها برداشته شود.
خاطر نشان می شود شهردار قزوین، به همراه هیاتی مرکب از مدیران شهری و استانی، به منظور تبادل تجربیات و استفاده از شیوه های مدیریتی شهرداری تبریز، در قالب سفری یک روزه در تبریز حضور دارند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.