کد خبر : 3007
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 6:43

شتاب توسعه وعمران تبریز در سایه همدلی شورا وشهرداری

شتاب توسعه وعمران تبریز در سایه همدلی شورا وشهرداری

 عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: همدلی شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز باعث شتاب توسعه و عمران این کلانشهر شده است.

به گزارش آی نیوز، مهندس داود امیر حقیان در مراسم بهره برداری از بلوار شهدای غواص گفت: شورای شهر محل تلاقی افکار و دیدگاههای مختلف در خصوص شهر می باشد و وجود اختلاف نظر در آن طبیعی است اما در راستای عمل به سخنان مقام عظمای ولایت شورا و شهرداری دل های خود را به هم نزدیک کرده اند تا فقط برای مردم کار و خدمت انجام دهیم.
یادگار هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: این افتخار تبریز است که همزمان با تشیع پیکر ۲۷۵ شهید در تهران یکی از مهمترین پروژه های شهری خود را به نام شهدای غواص نامگذاری نموده است.
امیر حقیان با اشاره به تلاشهای شهرداری منطقه ۲ و ۹ و دستورات شهردار تبریز در خصوص احداث و تکمیل هر چه سریعتر پروژه شهدای غواص گفت: از طرف شورای شهر تبریز از زحمات و اقدامات ارزنده شهردار تبریز تلاش می کنیم که با کار و تلاش شبانه روزی خود این پروژه مهم را آماده بهره برداری نمودند.
وی گفت: انصافا به عنوان نمایندگان مردم تبریز در پارلمان محلی از نزدیک شاهدیم که شهردار تبریز و نیروهای خدوم شهرداری شبانه روز زحمت می کشند و پروژه های بزرگ تبریز با سرعت خوبی در حال انجام است.
وی در پایان سخنانش با اشاره به پروژه مهم شهدای غواص گفت: احداث این پروژه عظیم در دو باند و با کیفیت بالا نشان از توانمندی های شهرداری تبریز دارد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.