کد خبر : 3011
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 خرداد 1394 - 5:28

ممنوعیت عرضه گوشت چرخ کرده آماده

ممنوعیت عرضه گوشت چرخ کرده آماده

برابر گزارش سازمان دامپزشکی استان عرضه گوشت چرخ کرده به صورت از قبل آماده شده بر خلاف ضوابط و مقررات بهداشتی بوده و ممنوع می باشد. لذا کلیه قصابی ها می بایستی در حضور مشتری اقدام به چرخ نمودن گوشت مورد تقاضای مصرف کننده و عرضه آن نمایند.

 

اسماعیل عطاپور معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان از تشدید نظارت بر قصابی ها و فروشندگان مواد پروتئینی از چند روز مانده به ماه مبارک رمضان خبرداده و اعلام نمود برابر گزارش سازمان دامپزشکی استان عرضه گوشت چرخ کرده به صورت از قبل آماده شده بر خلاف ضوابط و مقررات بهداشتی بوده و ممنوع می باشد. لذا کلیه قصابی ها می بایستی در حضور مشتری اقدام به چرخ نمودن گوشت مورد تقاضای مصرف کننده و عرضه آن نمایند.
وی افزود در همین راستا بازرسان این سازمان طی هفته گذشته و پس از اطلاع رسانی لازم به اتحادیه مربوطه ضمن بازدید از ۲۵۹ واحد قصابی در سراسر استان و راهنمایی و ارشاد آنها در این زمینه برای ۲۴ واحد متخلف که اصرار به تکرار و ادامه روند سابق داشته اند پرونده تخلفاتی با عنوان عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است.
وی ادامه داد با توجه به تداوم اجرای طرح مذکور در طول ماه مبارک رمضان از شهروندان درخواست می گردد در صورت مشاهده تخلف مذکور سریعا مراتب را از طریق ستاد خبری ۱۲۴ این سازمان جهت حضور در محل و رسیدگی به موضوع اطلاع رسانی نمایند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.