کد خبر : 3029
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تیر 1394 - 6:32

پروژه تقاطع غیر همسطح شهیدان پاشایی (وادی رحمت) به بهره برداری رسید

پروژه تقاطع غیر همسطح شهیدان پاشایی (وادی رحمت) به بهره برداری رسید

 با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی بهره برداری از پروژه تقاطع غیر همسطح شهیدان پاشایی (وادی رحمت) با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال آغازشد.

 

به گزارش آی نیوز این مراسم که شهردار تبریز، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، تعدادی از خانواده های معظم شهدا و شهروندان تبریزی حضور داشتند عصر دیروز در محل حسینه اعظم وادی رحمت تبریز برگزار گردید.
این پروژه با هزینه ای معادل ۵۰ میلیارد تومان در طول کمتر از یک سال مورد بهره برداری قرار گرفت و با آغاز بهره برداری از آن به انتظار سی ساله شهروندان تبریزی برای دسترسی آسان به وادی رحمت تبریز پایان داده شد.
شهردار منطقه سه تبریز در مراسم بهره برداری از این پروژه اظهار داشت: سال ۹۳ سال موفقیت آمیز و خوبی برای شهرداری تبریز بخصوص شهرداری منطقه سه بود به طوری که در این سال بالغ بر یازده پروژه مهم شهری در این منطقه مورد بهره برداری قرار گرفت علاوه بر آن آغاز عملیات اجرایی پروژه هزار واحد مسکونی در منطقه حاشیه نشین یکی از اقدامات ارزنده شهرداری در سال گذشته بود.
حسین اکبری با تاکید بر اینکه شهردار تبریز در طول دو سال گذشته فضای خدمت به شهروندان را در بین مدیران شهرداری بوجود آورده است اظهار داشت: این پروژه با دستور شهردار محترم تبریز و همکاری و همدلی تمامی ادارات و ارگانهای شهری به بهره برداری رسید و اگر نبود همکاری و همدلی این سازمانها و ارگانها شاید بهره برداری از این پروژه زمان زیادی را نیز طلب می کرد.
شهردار منطقه سه تبریز در پایان گفت: همزمان با افتتاح پروژه تقاطع غیر همسطح شهیدان پاشایی، پروژه مشارکتی پل عابر پیاده با مشارکت شرکت سارنگ نیز به بهره برداری رسیده است.
گفتنی است در مراسم بهره برداری از تقاطع غیر همسطح وادی رحمت تبریز، دکتر صادق نجفی شهردار تبریز، دکتر شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، مهندس محمد صادق پور مهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، دکتر اسماعیل چمنی نائب رئیس شورای اسلامی، دکتر اکرم حضرتی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی، دکتر اصغرعابدزاده و استاد بهروز خاماچی، پدر شهیدان آذرآبادی حق، پاشایی و کوچه باغی و جمع زیادی از شهروندان تبریز حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.