کد خبر : 3030
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تیر 1394 - 6:34

خاماچی:نوعی رقابت سازنده و مثبت برای خدمت به مردم در شهرداری آغاز شده است

خاماچی:نوعی رقابت سازنده و مثبت برای خدمت به مردم در شهرداری آغاز شده است

 عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورا و شهرداری به صورت صادقانه برای تبریز تلاش می کند و الان نوعی رقابت سازنده، مثبت و خداپسندانه برای خدمت به مردم آغاز شده است.

به گزارش آی نیوز، استاد بهروز خاماچی در مراسم بهره برداری از پروژه شهیدان پاشایی (وادی رحمت) گفت: در حال حاضر هموطنان عزیزمان از سایر شهرها وقتی قصد سفر به تبریز را دارند با خود می گویند به تبریز می رویم تا تغییرات و پیشرفت های این شهر زیبا را ببینیم که این یک افتخار برای مدیریت شهری و شورای این شهر می باشد.
وی با اشاره به اینکه وادی رحمت آبروی تبریز است اظهار داشت: ورودی وادی رحمت که در طول سه دهه مورد استفاده قرار می گرفت علاوه بر اینکه در شان این مکان نبود سالانه باعث دهها مورد تصادف و تلف شدن جان و مال مردم می شد که با افتتاح این پروژه پس از این شاهد این تصادفات و ترافیک های سنگین در اتوبان شهید کسایی نخواهیم بود.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه آیت الله قاضی طباطبایی در سال ۱۳۵۲ با درخواست و پیگیری های خود بنیانگذار وادی رحمت تبریز بوده است گفت: در ایجاد این مکان معظم، اصناف و بازاریان خوشنام تبریزی از جمله حاج حسین چاروقچی، حاج حبشی، حاج کریم صادقیان، خویی، بیت اله، خانواده برق لامع، عبداله زاده فخیمی و مهندس تقی توکلی نقش بسزایی داشتند.
خاماچی در ادامه سخنانش با اعلام اینکه با این وضعیت درآمدی و بودجه ای شهرداری با اجرای پروژه های مهمی مانند تعریض جاده باسمنج کارها و برنامه ها را با درایت به سرانجام می رساند گفت: الان شهر تبریز در پیشرفت و توسعه دوستی و تفاهم شهری نمونه می باشد.
گفتنی است عصر روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی بهره برداری از پروژه تقاطع غیر همسطح وادی رحمت تبریز که به نام شهیدان پاشایی مزین شده است آغاز شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.