کد خبر : 3033
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تیر 1394 - 7:13

راضی نگه داشتن مردم از نظام وظیفه مسئولان است

راضی نگه داشتن مردم از نظام وظیفه مسئولان است

شهردار تبریز گفت: هرچند نگاه به اجرای پروژه ها نگاه عمرانی می باشد اما پروژه تقاطع غیر همسطح وادی رحمت پروژه ای معنوی است

 

زیرا علاوه بر حل معضل ترافیکی این منطقه در ورودی محلی قرار گرفته است که محل مراجعه خیل زائرین شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همشهریان مومن و متهعداست.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در مراسم بهره برداری از تقاطع غیر همسطح شهیدان پاشایی (وادی رحمت) گفت: مجموعه مدیریت ارشد استان از جمله استاندار محترم و مهندس پورمهدی معاون عمرانی استانداری همواره کمک حال و یاور مجموعه مدیریت شهری در تمامی مسائل کاری شهرداری تبریز بوده اند.
دکتر نجفی با اشاره به نامگذاری و افتتاح بلوار شهدای غواص همزمان با تشیع پیکر این شهیدان در تهران گفت: هرچند در رسانه ها نامگذاری این بلوار به نام شهدای غواص آنچنان که باید پررنگ نشد اما مردم تبریز با انتخاب این نام نشان دادند همانطور که رهبر معظم انقلاب گفته اند آنان مردمی موقع شناس و زمان شناس هستند.
وی با تاکید بر اینکه این ابتکار تبریزیان باید پیش از این مورد توجه رسانه ها قرار می گرفت گفت: رویکرد شهرداری تبریز نامگزاری پروژه ها به نام مبارک شهدا و افتخار آفرینان هشت سال دفاع مقدس می باشد چرا که شهدا افتخار آفرینانی هستند که با گذشتن از جان شیرین خود نظام اسلامی را بیمه کردند.
شهردار تبریز با تاکید بر اینکه برای آبادانی تبریز باید همه دست در دست هم فعالیت کنیم افزود: بیش از سی سال بود که برای رسیدن به وادی رحمت از مسیری عبور می کردیم که در شان این مکان نبود و الان با افتتاح این پروژه مسیری امن و راحت به سمت وادی رحمت تبریز ایجاد شده است.
شهردار تبریز با اعلام اینکه عظمت کار این است که مردم را از نظام راضی نگه داریم گفت: مردم پشت سر ولی فقیه و با هدایت های ایشان همواره آماده هستند
وی با هشدار نسبت به تلفات یک زلزله احتمالی در تبریز گفت: کسانی که در مقابل عزم و اراده خادمان مردم برای رفع معضل بافت حاشیه نشین مشکل تراشی و مشکل سازی می کنند بدانند که فردا اگر زلزله ای در تبریز رخ دهد و جان انسانهایی از دست برود مردم به این مشکل تراشان قاتل خواهند گفت.
شهردار تبریز در ادامه با تاکید بر ضرورت وجود کیفیت، دقت و مطالعه در انجام پروژه ها گفت: اگر در هر پروژه ای که شروع می کنیم در لحظه ای احساس نقص در کار بکنیم بلادرنگ با توقف پروژه، مطالعه می کنیم و بعد از رفع عیوب آن پروژه را اجرا خواهیم کرد.
گفتنی است عصر روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی بهره برداری از پروژه تقاطع غیر همسطح وادی رحمت تبریز که به نام شهیدان پاشایی مزین شده است آغاز شد .


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.