کد خبر : 3042
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 تیر 1394 - 7:42

شهرداری، مصمم به سامان‌دهی صنایع و مشاغل مزاحم است

شهرداری، مصمم به سامان‌دهی صنایع و مشاغل مزاحم است

 شهردار تبریز گفت: سامان‌دهی صنایع و مشاغل مزاحم، در کنار آراستگی شهر، در ایجاد فضای مساعد برای فعالیت واحدهای صنفی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی، در مراسم امضای تفاهم‌نامه سامان‌دهی صنایع و مشاغل مزاحم در سطح شهر تبریز، اظهار داشت: انعقاد و امضای تفاهم‌نامه سامان‌دهی صنایع و انتقال مشاغل مزاحم، ، فرصت ارزشمندی است که در کنار رفع مناظر نامطلوب شهر، می‌تواند فضای بانشاطی را برای رقابت و تعامل بین واحدهای مختلف صنفی و صنعتی فراهم کند .
وی افزود: شهرداری مصمم است که برای تحقق این امر، بسترهای لازم را برای سامان‌دهی صنایع و مشاغل مزاحم فراهم کند .
شهردار تبریز با تاکید بر این‌که در روند اقدامات اجرایی، نباید از نقاط پیرامون شهر غافل شویم، اظهار داشت: تمرکز و نظارت بر نقاطی که معمولاً کمتر در معرض دید هستند، مانع از بروز حاشیه‌نشینی و استقرار کارگاه‌های غیرمجاز خواهد شد.
همچنین ابراهیم محمدی، مشاور و مدیر هماهنگی شهرک‌ها و واحدهای صنفی و صنعتی شهرداری تبریز، نیز در این مراسم گفت: مراحل انتخاب مشاور مطالعات طرح جامع سامان‌دهی صنایع و مشاغل طی شده و درحال انعقاد قرار داد است.
وی افزود: انتخاب مشاور توسط سازمان زیباسازی شهرداری تبریز برای اصلاح تابلوهای واحدهای صنفی در خیابان ارتش به صورت پایلوت اجرا خواهد شد.
محمدی، ایجاد ارتباط مستمر و صمیمی با واحدهای صنعتی، تشکیل کارگروه سامان‌دهی صنایع و مشاغل، تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی اصناف، صنعت، مکان‌یابی و تخصیص زمین را از دیگر اقدامات  صورت گرفته عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.