کد خبر : 3043
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 تیر 1394 - 8:20

محدث:ضرورت احداث آرامستان جدید در شرق تبریز

محدث:ضرورت احداث آرامستان جدید در شرق تبریز

 عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: توسعه کلانشهر تبریز به سمت شرق احداث آرامستان جدید در این منطقه از شهر را ایجاب می کند.

 

به گزارش آی نیوز، مهندس سعید محدث با اشاره به این مطلب اظهار داشت: در آینده نزدیک بیش از ۵۰ هزار نفر در شهرک خاوران و به همین میزان نیز در شهرجدید شهریاران ساکن خواهند شد و مسئولان باید به فکر احداث آرامستان جدید در شرق تبریز باشند.
عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه باید با برنامه ریزی اجازه نداد شهرداری در آینده دچار مشکل مالی شود گفت: باید در اجرای پروژه های متعدد عمرانی تبریز اولویت بندی کنیم و روش انقباضی را در هزینه کرد ها اعمال کنیم.
محدث اظهار داشت: الان دورنمای اقتصادی برای بخش مسکن و شهرداری ها اصلا روشن نیست و هر اندازه که در هزینه کرد ها دقت بیشتر داشته باشیم جا دارد.
وی با هشدار نسبت به آلودگی هوای غرب تبریز گفت: منابع طبیعی و سازمان محیط زیست باید نسبت به درخت کاری انبوه و جنگل های مصنوعی در این منطقه اقدام کنند.
محدث با انتقاد از سازمان محیط زیست در خصوص بررسی میزان آلودگی هوای شهر تبریز گفت: سازمان محیط زیست دستگاههای سنج آلودگی هوا را در قسمت های خوش آب و هوای شهر نصب کرده است و این دستگاهها همیشه وضعیت مطلوب را نشان می دهند اما اگر این دستگاهها در غرب شهر نصب شوند قطعا واقعیتهای دیگری آشکار خواهد شد.
وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه تقاطع غیر همسطح وادی رحمت بعد از سالها انتظار شهروندان تبریزی به بهره برداری رسید گفت: برای تکمیل کارکرد این پل باید باند کندرو در اتوبان کسایی ایجاد شود چون این اتوبان کشش این همه اتومبیل را نخواهد داشت.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.