کد خبر : 3062
تاریخ انتشار : جمعه 5 تیر 1394 - 15:56

شیطنت ها در مورد ماشین سازی از کجا آب می خورد/ برخی گفته ها پشیزی ارزش ندارند

شیطنت ها در مورد ماشین سازی از کجا آب می خورد/ برخی گفته ها پشیزی ارزش ندارند

شیطنت های برخی افراد با لقب های قلمبه و سلمبه و اظهارنظرهای خنده دار از وجود اراده و نقشه ای برای به شکست کشاندن سیاست های ورزشی صادق نجفی شهردار تبریز و شورای شهر، استاندار و مسئولین استانی در خصوص ماشین سازی خبر می دهد.

 

هرچند حاشیه، زرد نویسی، زرد گویی و گاها یاوه گویی درپیرامون تیم های ورزشی همواره وجود داشته است اما باید بررسی شود تا روشن شود که حاشیه سازی های اخیر در خصوص ماشین سازی از کدام تاریکخانه آب می خورد؟

به دنبال تصمیم مدیریت ارشد استان و شهر مبنی بر انتقال مالکیت باشگاه ماشین سازی به مجموعه مدیریت شهری و حضور تیم ماشین سازی در لیگ دسته یک افراد بی نام و نشان با یدک کشیدن القابی سعی در به حاشیه کشیدن تیم ماشین سازی تبریز دارند.

در تازه ترین مورد یک فرد خاص که در بزنگاهها با اظهار نظرهایی سعی در مهم جلوه دادن جایگاه خود و ارتباط با شهردار و رئیس شورا و… دارد حرف هایی به زبان رانده است که پیش از این یک جوان ناشناس و فعال در “حوزه فرهنگ ورزش” بر زبان رانده بود.

هرچند در جامعه ما بر اساس قوانین همه در اظهار نظر آزادند اما نباید این واقعیت و حقیقت فراموش شود که هر سخنی زمانی ارزش دارد که از زبان مسئول مستقیم آن بر زبان رانده شود و اظهار نظر افراد درجه سوم و چهارم که نه جایگاهی دارند و نقشی در ورزش تبریز دارند پشیزی برای اهل نظر ارزش ندارد.

در این خصوص سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: برخی ها با سخنان سخیف و مغرضانه خود می خواهند چوب لای چرخ ماشین سازی بگذازند.

سیدمحمد علوی در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: با توجه به حمایت های دکتر نجفی شهردار کلانشهر تبریز و کلیه اعضاء شورای شهر، قرار شده است ماشین سازی شهرداری تبریز امسال در لیگ یک شرکت کند.

علوی اظهار داشت: مطیع دستورات مدیران شهر هستیم و با توجه به اینکه مسئولین رده بالای شهر تصمیم گرفته اند ما نیز با مسائل و حواشی کاری نداریم و وظیفه داریم به این تصمیم سر خم کنیم.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا بتوانیم مسئولین و هواداران پرتعداد تیم ماشین سازی تبریز را راضی نگاه داریم. در راستای لیگ یکی شدن این تیم، مدیریت باشگاه آقای نادر دست نشان را که یکی از بهترین مربیان کشور است انتخاب کردند. خوشبختانه آقای اکبرزاده با توجه به درایتی که در مدیریت دارند توانستند هر چه سریع تر کادر فنی تیم را مشخص کنند تا جذب بازیکن و تمرینات را زود تر از بقیه آغاز کنیم.

علوی افزود: به عنوان یکی از پیشکسوتان فوتبال آذربایجان خوشحال هستم که تیم ماشین سازی تبریز می خواهند به جایگاه اصلی خود برسد و صد در صد در این راه نیز من به همراه هواداران از این تیم حمایت خواهیم کرد. چند روزی است که تمرینات خود را در زمین پارک صنعت آغاز کرده ایم. آقای دست نشان به همراه دیگر اعضاء کادر فنی، با حساسیت خاصی نفرات را انتخاب می کنند. با توجه به اینکه مسئولین و هواداران انتظار دارند تیم قوی روانه مسابقات شود، به همین دلیل نیز سعی می شود در انتخاب بازیکن عجله ای نکنند. با تکمیل شدن نفرات تیم، اردو های بدنسازی و آماده سازی خود را آغاز خواهیم کرد.

سرپرست تیم ماشین سازی تبریز اظهار داشت: جا دارد از هواداران ریشه دار ترین تیم شمالغرب کشور نیز تشکر کنم، چرا که به دور از هرگونه حواشی و شایعات همه روزه در تمرینات تیم حضور دارند و حمایت خود را از این تیم نشان می دهند. جا دارد از عوامل باشگاه، هیئت فوتبال، تربیت بدنی و تمام دلسوزانی که قصد داشتند این تیم جان دوباره ای بگیرد تشکر کنم. این تیم را تماشاگران پرشمارش زنده نگاه داشته اند و همین هواداران باعث شده اند ماشین سازی زبان زد عام و خاص در کل کشور باشد.

وی در پایان گفت: از بعضی افراد که در خصوص واقعیت مسائل و حقیقت بعضی از موضوعات اطلاعی ندارند و اقدام به بعضی مصاحبه می کنند، به عنوان پیشکسوت فوتبال استان خواهش می کنم علیه دست اندر کارانی که بی ریا، شبانه روزی کمک می کنند تا تیمی در حد فوتبال آذربایجان بسته شود و این تیم ریشه دار جان دوباره ای بگیرد، صحبت نکنند. اگر به این تیم کمکی نمی کنید حداقل سنگ اندازی هم نکنید. اگر ماشین سازی را دوست ندارید کاری در راستای تضعیف آن انجام ندهید. متأسفانه بعضی ها می خواهند چوب لای چرخ ریشه دار ترین تیم شمالغرب کشور بگذارند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.