کد خبر : 3065
تاریخ انتشار : شنبه 6 تیر 1394 - 5:57

تسریع در شمع‌گذاری پارکینگ‌طبقاتی زیرزمینی و عملیات احداث لوپ شمال‌شرقی میدان‌افلاک‌نما

تسریع در شمع‌گذاری پارکینگ‌طبقاتی زیرزمینی و عملیات احداث لوپ شمال‌شرقی میدان‌افلاک‌نما

 شهردار منطقه دو تبریز گفت: شمع گذاری پروژه پارکینگ طبقاتی زیرزمینی و عملیات احداث لوپ شمال شرقی میدان افلاک نما، تسریع می یابد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز،  عباس عادلی شهیر شهردار منطقه ۲ با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرائی پارکینگ طبقاتی زیرزمینی در ضلع شمال شرقی میدان افلاک نما که به منظور سهولت تردد بدون ترافیک وسایل نقلیه عمومی از مسیر پر رفت و آمد کمربندی میانی از چندی پیش آغاز گردیده در مرحله شمع گذاری، خاکبرداری و تکمیل سازه نگهبان سریعا در حال اجراست .
وی در خصوص مشخصات فنی این پروژه اظهار داشت: سومین پروژه اجرائی پارکینگ طبقاتی در سطح حوزه این منطقه به منظور تکمیل طرح شبدری و تقاطع غیرهمسطح میدان افلاک نما و پل شهیدان خانلی در ضلع شمال شرقی میدان به صورت طبقاتی زیرزمینی در ۴ طبقه هرطبقه دارای ۴۴۰۰ مترمربع مساحت با گنجایش کلی ۶۰۰دستگاه خودرو و با اعتباری اولیه ای افزون بر ۱۰۰میلیارد ریال، توسط تلاشگران حوزه معاونت عمرانی شهرداری منطقه دو کلانشهر تبریز، در حال احداث است .
 عادلی شهیر همچنین در خصوص عملیات تکمیل میدان افلاک نما تصریح کرد: عملیات احداث پروژه لوپ شمال شرقی این میدان نیز بعنوان چهارمین لوپ، برای تکمیل پروژه طرح شبدری و تقاطع غیرهمسطح میدان افلاک نما در حال اجراست و این پروژه موجبات اتصال بلوار دکتر حسابی به کمربندی میانی و پل اتحاد ملی به مسیر راهنمائی را فراهم خواهد کرد .
شایان ذکر است احداث پارکینگ طبقاتی میدان افلاک نما با قرار گرفتن در تقاطع شهرک های زعفرانیه، میرداماد و ائل گلی، تاثیر شگرفی در رفع ترافیک شهری ایفا خواهد نمود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.