کد خبر : 3071
تاریخ انتشار : شنبه 6 تیر 1394 - 7:01

نقش‌آفرینی نخبگان جوان در معماری پروژه‌های عمران شهری

نقش‌آفرینی نخبگان جوان در معماری پروژه‌های عمران شهری

عضو هیئت‌رییسه شورای اسلامی شهر تبریز بر لزوم نقش‌آفرینی نخبگان جوان در معماری پروژه‌های عمران شهری تاکید کرد.

به گزارش آی نیوز، سعید محدث در حاشیه بازدید از فاز دوم پروژه تقاطع غیرهمسطح حمید، با بیان این مطلب اظهار داشت: نسل جوان نخبگان کشور باید در معماری پروژه های شهری، نقش بارزی داشته باشند.
وی با بیان این‌که پروژه‌های عمران شهری، با آغاز بهره‌برداری، به جزو مهمی از هویت شهری تبدیل می‌شوند، متذکر شد: این پروژه‌ها ده‌ها سال به شهروندان و عموم گردشگران، سرویس ترافیکی ارایه می‌دهند؛ بنابراین ظاهر و معماری آن‌ها باید در بین کلان‌شهرها متمایز و منحصربه‌فرد باشد.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز متذکر شد: بهره‌گیری از افکار، ایده‌ها و نظرات مهندسان جوان، راهکاری است که می‌تواند از طریق به مسابقه گذاشتن طراحی پروژه‌ها و انتخاب برترین طرح‌ها مورد توجه قرار گیرد.
محدث اضافه کرد: با این راهکار،  طراحی پروژه‌ها از انحصار شرکت‌های محدود خارج شده و به این ترتیب،  مشارکت همه متخصصان بویژه جوانان متخصص، محقق خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: امروزه در روند شهرسازی جهان،  حتی در اجرای پروژه‌ها نیز از ظرفیت‌های شهروندی استفاده می‌شود.
 عضو هیئت‌رییسه  شورای اسلامی شهر تبریز، تنوع و زیبایی پروژه‌ها، حمایت عملی از طرح‌های دانش‌بنیان و بهره‌مندی پروژه‌ها از توانمندی‌ متخصصان بومی را از جمله دستاوردهای نقش‌آفرینی نخبگان جوان در معماری پروژه‌های عمران شهری عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.