کد خبر : 308
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 17:12

تبریز، تهران، اصفهان و مشهد میزبان جام ملت ها

تبریز، تهران، اصفهان و مشهد میزبان جام ملت ها

آی نیوز: کتابچه درخواست ایران برای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۱۹ منتشر می‌شود.

 

  به گزارش آی نیوز، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: کتابچه درخواست میزبانی جام ملت‌های ۲۰۱۹ آماده شده و در ۲۰۰ صفحه اطلاعات کامل درباره شرایط ایران برای گرفتن میزبانی توضیح داده شده است.

وی افزود: این کتاب با مقدمه شروع شده و پس از صحبت‌های رییس و دبیرکل فدراسیون فوتبال اطلاعاتی از شهرهای معرفی شده ایران به AFC وجود دارد. در این کتاب اماکن دیدنی، باستانی، گردشگری و… کشور معرفی و تاریخچه‌ای از فوتبال ایران ارایه شده است.

حسینی گفت: تهران، اصفهان، تبریز و مشهد چهار شهر معرفی شده به AFC هستند که اطلاعات آنها از قبیل: معرفی اماکن دیدنی و تفریحی، هتل‌های ۵ ستاره، اطلاعات کاملی از استادیوم‌ها، زمین‌های تمرین، فرودگاه‌ها، راه‌آهن و راه‌های مواصلاتی در این کتاب آمده است. همچنین اطلاعاتی که کنفدراسیون آسیا از کشورها خواسته در قالب پرسشنامه ضمیمه کتاب شده و نهایتا تا آخر هفته آینده برای AFC ارسال می‌شود.

وی افزود: باید از سازمان میراث فرهنگی این چهارشهر و همین طور بخش‌هایی چون هتل‌ها، فرودگاه‌ها و… تشکر کنیم که برای تهیه اطلاعات لازم، کمال همکاری را با فدراسیون فوتبال داشتند. امیدواریم با گرفتن امضاهای قانونی باقیمانده و تکمیل شدن اطلاعات و مدارک ایران، آن را به کنفدراسیون آسیا فرستاده تا شانس کشورمان برای کسب میزبانی جام ملت‌های ۲۰۱۹ افزایش یابد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.