کد خبر : 3083
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 تیر 1394 - 18:58

پیشکسوت فوتبال: ماشین سازی با پشتیبانی تبریزی ها به لیگ برتر می آید

پیشکسوت فوتبال: ماشین سازی با پشتیبانی تبریزی ها به لیگ برتر می آید

پیشکسوت تیم ماشین سازی تبریز گفت: ماشین سازی تبریز با حمایت و پشتیبانی مردم تبریز و فوتبالدوستان به لیگ برتر خواهد آمد

عبداله عبدالهی اظهار داشت: به لطف خدا، با همت وغیرت مسئولین ارشد استانی اعم از استاندار محترم و شهردار محبوب دکتر نجفی و اعضای دلسوز و محترم شورای شهر تبریز و بخصوص انبوه هزاران هزار هوادارا این تیم ریشه دار سرانجام حضور قدیمی ترین تیم فوتبال شمالغرب کشوردر لیگ یک فوتبال کشور با وحدت و همدلی با موفقیت انجام گردید.

وی افزود: این شادباش مخصوص تمامی ورزش دوستان بوده و در رشد و توسعه فوتبال استان وبازیکن سازی همچون دهه های ۷۰ و بخصوص ۶۰ حاصل شده و مطمئنا باز شاهد حضور ملی پوشان استان دربدنه تیم ملی خواهیم بود که قطعا این اقدام درابعاد مختلف برای استان مفید واقع خواهد شد.

پیشکسوت ماشین سازی ادامه داد: تمرکز فوتبال دوستان بخصوص هواداران این تیم جهت صعود به لیگ برتر سبب ایجاد مجدد شورونشاط اجتماعی و کاهش از ناهنجاریها خواهد شد. همچنین دوقطبی شدن فضای ورزش فوتبال در شهرمان و رقابت این دوقطب سبب رشد فوتبالیستهای بومی خواهد شد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه دراین خصوص وجود مدیریت پرانرژی و خستگی ناپذیر همچون مهندس اکبرزاده در رأس این باشگاه دلگرمی خاصی را برای این موفقیتها ایجاد نموده است. آقای اکبرزاده جزو نادر مدیران تاریخ این باشگاه می باشد که شاهد تلاشهای موفقیت آمیز آن خواهیم بود.

عبداللهی گفت: باتوجه به کارنامه آقای دست نشان در صعود تیمهای مختلف از دسته یک به لیگ برتر فوتبال کشور امیدوارم امسال بتوانیم با اتکا به تجارب کادر فنی و مدیریتی و پشتوانه هواداران عاشق و بازیکنان موثر راه صعود به لیگ برتر را هموار نمایند من نیز به نوبه خود آرزوی موفقیت به کادر فنی، مدیریت باشگاه و تیم محبوبمان را مینمایم.

عبدالهی در پایان افزود: پشتیبانی پیشکسوتان و هواداران ماشین سازی در برهه امروز و در حالی که هنوز لیگ آغاز نشده نوید بخش آشتی خیل عظیم هواداران خاموش ماشین سازی تبریز با این تیم دارد ضمن اینکه تمامی فوتبال دوستان واقعی تبریز خواستار اعتلای قدیمی ترین تیم فوتبال آذربایجان هستند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.